تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۴۶۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به کیا پیکانتو جدید 2017 (+عکس)
بیشتر سامانه‌های داخلی خودرو مانند تهویه هوا، پنجره‌های برقی، سامانه ارتباطی بلوتوث و روکش چرمی فرمان در خودرو تغییر کرده و نمای لوکس‌تری را به کابین می‌بخشد.

خبر ساخت کیا پیکانتوی 2017 از اواسط سال گذشته میلادی به گوش رسید. خودرویی پر سر و صدا و یک مدل اجرایی خوب برای شهر. چالشی جالب برای دیگر خودروسازان در ارائه رقیبی بهتر و مقدرتر.

به نقل از "کارمگزین"، این روزها که بازار هاچ بک‌ها داغ است، کیا پیکانتو نیز مانند ریوهای جدید فقط یه شکل هاچ بک ارائه خواهند شد تا محک دیگری برای خودروسازان آسیایی باشد.

نگاهی به پیکانتو 2017

مدل‌های 2017 بدون بهره گرفتن از کیت بدنه نسخه GT یا خطوط منحصر به فرد آن ساده به نظر می‌رسد و از نظر ظاهری یک خودروی خوب و کم‌جای شهری است.

البته ظاهر خودرو کمی تهاجمی ارائه شده است. نمای جلوی اسپورت و ضربه گیرهای عقب کم‌رنگ‌تر شده و اگزوز عقب دو قلو به صورت یکارچه در ساختار سپر محو شده است. چراغ‌های LED روزتاب و چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی از مشخصه‌های جدید پیکانتوهای 2017 هستند.

نگاهی به پیکانتو 2017

کیا در مدل 2017، دست به ابتکار زده با کاهش طول بخش جلوی خودرو، فاصله بین چرخ و سپر را کم کرده است. اما کاهش بخش جلوی خودرو باعث کوچکی کابین نشده است.

نگاهی به پیکانتو 2017

تعجب آور نیست که پیکانتو در محیط شهری با موتور کوچک  مانورهای خوبی انجام دهد. اما نکته قابل توجه در این خودرو اصلاحات تاثیرگذاری است که شاید برخی از اتومبیل‌های بزرگتر را شرمگین خواهد کرد.

نگاهی به پیکانتو 2017

موتور خاصی برای این خودرو به صورت اختصاصی معرفی نشده است و می‌توان نتیجه گرفت همان پیشرانه ۱ لیتری قبلی، به قدرت ۱۰۰ اسب بخار روی آن نصب شود. این موتور بنزینی، سه سیلندر و توربوشارژ است. دیگر گزینه‌ای که ممکن است روی این خودرو ارائه شود، یک نسخه ۱.۲۵ لیتری است. تست خودرو توسط کارشناسان نشان می‌دهد که موتور قدرتمندتر رانندگی لذت‌بخش‌تری را در جاده‌های پیچ در پیچ ارائه می‌دهد.

نگاهی به پیکانتو 2017

فرمان این خودرو نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای سنگین‌تر و مثبت‌تر هستند. از طرفی با موتور سنگین‌تر و چرخ های 16 اینچی وزن بیشتری بر شاسی خودرو وارد می‌شود.

نگاهی به پیکانتو 2017

بیشتر سامانه‌های داخلی خودرو مانند تهویه هوا، پنجره‌های برقی، سامانه ارتباطی بلوتوث، روکش چرمی فرمان در خودرو تغییر کرده و نمای لوکس‌تری را به کابین می‌بخشد.

طیف وسیعی از رنگ‌ها برای پیکانتو در نظر گرفته شده است و حتی رینگ‌ها و تودوزی خودرو، نیز رنگ‌بندی خوبی خواهند داشت. کیا در بخش طراحی داخلی، به نمایشگر میان داشبورد توجه خاصی داشته و آنرا از نوع تاچ‌اسکرین انتخاب کرده است.

خودرو در مدل 2017 (در صورت تمایل مشتریان) به طیفی از سامانه‌های کمک راننده مجهز خواهد شد. سامانه ترمز اضطراری هوشمند در مدل‌های استاندارد جی‌تی لاین و جی‌تی‌لاین S وجود دارد.

مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار