تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۶۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات رئیسه مجلس:
سه برابر شدن یارانه‌ها با بنزین 10000 تومانی شدنی است
بیم آن می‌رود در پی افزایش سه برابری یارانه‌ها قیمت حامل‌های انرژی افزایش چند برابری پیدا کرده و اثر این افزایش اقتصاد رو به سامان کشور را مجددا ویران کند
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیم آن می‌رود در پی افزایش سه برابری یارانه‌ها قیمت حامل‌های انرژی افزایش چند برابری پیدا کرده و اثر این افزایش اقتصاد رو به سامان کشور را مجددا ویران کند.

علی اصغر یوسف نژاد گفت: وعده پرداخت یارانه 150 هزار تومانی اصلا در اختیار رئیس جمهور نیست که نامزدهای انتخابات بخواهند مدام روی آن مانور دهند، این مجلس است که باید در این امور تصمیم گیری کند.

نماینده مردم ساری در مجلس خطاب به مردم هشدار داد: بدانید اگر نامزدها بخواهند وعده افزایش سه برابری یارانه ها را اجرایی کنند، بنزین به لیتری 10 تا 15 هزار تومان و قیمت حامل های انرژی به چندین برابر افزایش پیدا کرده و اثر این افزایش آثار بسیار مخربی بر سایر بخش‌های اقتصادی خواهد گذاشت؛ به طوری که مثلا قیمت نان به دانه‌ای 3000 تومان افزایش می یابد.

وی سیاه نمایی و وعده و وعیدهای بدون پشتوانه برخی نامزدهای انتخابات را «فریب» و «افزایش توقعات» جامعه دانست و افزود: اینگونه وعده‌ها و رفتارها با شان و منزلت جمهوری اسلامی مغایرت دارد؛ هر چند که مردم غرض اصلی این نامزدها را با هوشیاری تشخیص می‌دهند و در نهایت به امید خدا تصمیم درستی خواهند گرفت.

به گفته این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، دمیدن در تنور وعده‌های غیر قابل اجرا اثراتی سوء برای دولت آینده و مردم خواهد داشت چرا که درآمدها و امکانات کشور اجازه عملیاتی شدن چنین وعده های غیر قابل تحققی را نمی دهد.

یوسف نژاد خطاب به نامزدهای انتخابات توصیه کرد: تبلیغات خود را در چارچوب قانون اساسی و مطابق با برنامه‌های بالا دستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و در حد بضاعت و قدرت مالی کشور قرار و انجام دهند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامی سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
1
یارانه ها از همان اول اشتباه بود و کاملا تورم زا بود.
:
:
:
آخرین اخبار