تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۴۶۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز به 44 درجه رسید/ پیش‌بینی غبار در غرب خوزستان
معاون هواشناسی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، با بیان این‌که روز گذشته دمای هوای اهواز به 44 درجه سانتی‌گراد رسید، از روند کاهشی دما در اهواز خبر داد
معاون هواشناسی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، با بیان این‌که روز گذشته دمای هوای اهواز به 44 درجه سانتی‌گراد رسید، از روند کاهشی دما در اهواز خبر داد.

علیرضا ‌غلامپور اظهارکرد:‌ پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری و همچنین همراه با وزش باد به ویژه در نواحی ساحلی باشد.

وی تصریح کرد: برای نوار مرزی بستان و مناطق غربی خوزستان تا روز یکشنبه غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و جهت باد جنوب‌شرقی است. این غبار مناطق مرکزی، شمالی، و شرقی استان را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

معاون هواشناسی‌ اداره‌کل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که روز گذشته دمای هوای اهواز به 44 درجه سانتی‌گراد رسید، عنوان کرد: با این وجود امروز دمای هوا در اهواز کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود شاهد روند کاهشی دما بین یک تا دو درجه‌ سانتی‌گراد در اهواز و پاره‌ای از نقاط استان باشیم.

غلامپور بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 44 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 18 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. همچنین پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا حداکثر دمای اهواز به 42 درجه سانتی‌گراد برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار