تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۶۵۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام گروه تواشیح مشکات اهواز به تایلند در ماه رمضان
گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه تواشیح مشکات اهواز دارنده رتبه نخست کشوری در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ماه مبارک رمضان از سوی شورای عالی قرآن به کشور تایلند اعزام می‌شود.
ماجد نصری، مسئول گروه تواشیح مشکات اهواز  از خوزستان، اظهار کرد: گروه تواشیح مشکات اهواز که توانست در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن رتبه اول رشته تواشیح را به دست آورد، در سفر تبلیغی به کشور تایلند اعزام می‌شود.

وی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان این گروه از سوی شورای عالی قرآن کریم به کشور تایلند اعزام می‌شود. در این سفر تبلیغی سید فؤاد شوکاوی، سید جاسم موسوی و عقیل فریسات گروه را همراهی می‌کند.

نصری درباره نحوه اجرای آثار تواشیح در این سفر توضیح داد: طبیعتاً آثاری که در مسابقات کشوری و استانی اجرا می‌شوند را نمی‌توانیم در محلی اجرا کنیم که عمومی است. بنابراین آثار قدیمی و آنهایی که قابلیت جمع را دارند را در آنجا اجرا خواهیم کرد. مهم است که مخاطب ما به دلیل آنکه با زبان عربی آشنا نیستند بتوانند با اثر اجرا شده ارتباط برقرار کنند به همین دلیل باید آثار اجرا شده ساده باشند.

مسئول گروه تواشیح مشکات اهواز گفت: اشعار آثار ما در مسابقات بسیار ثقیل است و مناسب با سلیقه مخاطبان و مردم نیست بنابراین درصدد هستیم یک اثر به زبان انگلیسی جهت اجرا در کشور تایلند هم آماده کنیم.

وی با بیان اینکه سفر ما از ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان به طول می‌انجامد، ادامه داد: جزییات اجرای برنامه در تایلند به ما گفته شده است اما پس از استقرار در بانکوک دیداری با رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند خواهیم داشت و در آنجا این برنامه‌ها اعلام خواهد شد. البته در اعزام از سوی شورای عالی قرآن کشور سفر به کشور میانمار هم گنجانده شده که با توجه به شرایط محیطی و اجتماعی آن کشور اعزام صورت می‌گیرد و این امر منوط به تصمیم گیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور است.

یادآور می‌شود، گروه تواشیح مشکات اهواز در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم و در بخش تواشیح که مهرماه سال گذشته در استان گیلان برگزار شد مقام اول این مسابقات را به دست آورد.

گفتنی است، ماجد نصری هم گروه تواشیح مشکات اهواز را در اعزام به کشور تایلند همراهی خواهد کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
5
تبلیغی چرا میرن تایلند ؟

خوش بگذره دوستان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
در پناه قران همیشه سربلند و سرافراز باشن
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
1
تایلند برن جزیره...
:
:
:
آخرین اخبار