تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۴۶۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فولاد خوزستان:فولاد به خوبی مورد حمایت قرار نگرفت
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد در طول فصل جاری رقابت های لیگ برتر به خوبی از سوی مدیریت باشگاه مورد حمایت قرار نگرفت
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد در طول فصل جاری رقابت های لیگ برتر به خوبی از سوی مدیریت باشگاه مورد حمایت قرار نگرفت.

عزیز فریسات اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان در ابتدای فصل با تغییر و تحول زیادی روبرو شد. بودجه تیم نسبت به فصل قبل ۴۰ درصد کاهش یافت، اکثر بازیکنان تیم را بومی ها تشکیل دادند. از لحاظ جوان گرایی هم جوان ترین تیم لیگ برتر این فصل بودیم.

وی افزود: وقتی که چنین تغییر و تحولاتی صورت می گیرد شک نکنید برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان است .

مربی فولاد بیان کرد: با اولین حضور کادر بومی و همه مسائل به وجود آمده  فکر می کنم جایگاه کسب شده تیم در پایان فصل جاری لیگ برتر، نسبتا بد نبود.

وی در مورد اختلافات به وجود آمده میان مدیریت با کادر مربیگری تیم توضیح داد: تنها چیزی که ما را اذیت کرد عدم حمایت مدیریت بود. نمی‌دانم چرا مدیریت حوصله و صبر نکرد؛ چون تیم نسبت به فصل قبل که ۹۵ درصد غیربومی بود، بومی شده بود، بودجه تیم هم این فصل کاهش یافت. باید از این تیم حمایت بهتری صورت می گرفت.

فریسات ادامه داد: متاسفانه مدیریت باشگاه، این حمایت را از تیم نکرد. با این پتانسیل جوان، باید از تیم حمایت بهتری صورت می گرفت تا کادر فنی با آرامش تفکرات خود را پیاده می کرد.

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست فصل آینده کنار تیم باشد، گفت: در این زمینه تاکنون هیچ صحبتی صورت نگرفته و مشخص نیست فصل آینده  چه اتفاقی خواهد افتاد. در کل کادر فنی کارش را انجام داد ولی دید مسئولان تیم به جای حمایت و دلگرمی از کادر مربیان، مثبت نبود.

 مربی تیم فولاد با اشاره به استعدادها و توان بالای بازیکنان تیم فوتبال فولاد گفت: این فصل شاکله اصلی تیم را بازیکنان بومی تشکیل دادند و بازیکنان بومی  بر اساس تعصب و علاقه به استان خود بازی می کنند، این تیم با داشته های استانی خود فصل آینده به مصاف رقبا خواهد رفت و حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار