تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۶۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی 227 ستاد تبلیغاتی رئیسی در خوزستان
شمار ستادهایی تبلیغاتی رئیسی که تاکنون در سراسر استان راه اندازی و فعال شده اند 227ستاد می باشد
رئیس ستاد استانی انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در خوزستان گفت: شمار ستادهایی تبلیغاتی رئیسی که تاکنون در سراسر استان راه اندازی و فعال شده اند 227ستاد می باشد.

سیدکریم حسینی روز یکشنبه افزود: از این تعداد 27ستاد رسمی در شهرستان ها راه اندازی شده و 200ستاد مردمی به صورت خودجوش و با کمک های مردم ساماندهی شده اند.

وی گفت: در روزهای اخیر به خصوص پس از مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری ، استقبال عموم برای راه اندازی ستادهای مردمی در استان بیشتر شده و از سویی برای افزایش ستادهای رسمی در شهرستان ها ، محدودیت قانونی داریم و نمی توانیم ستادهای رسمی انتخاباتی را افزایش دهیم.

حسینی افزود: همه ستادهای مردمی با کمک مردم راه اندازی شده و هزینه های آن را مردم پرداخت کرده اند.

رئیس ستاد استانی انتخاباتی رئیسی در خوزستان با بیان اینکه در روزهای باقیمانده به برگزاری انتخابات فعالیت های تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری چند برابر شده تا پاسخگوی مردم باشند پیش بینی کرد در چند روز آینده بر حجم تبلیغات خودجوش مردم در خوزستان افزوده شود.

سخنگو جمنای خوزستان و رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان افزود:در استان هر روز شاهد اقبال بیشتر مردمی به سمت آقای رئیسی هستیم که نمونه آن استقبال باشکوه مردم استان در هیجدم اردیبهشت ماه در مصلای نماز جمعه اهواز بود.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم از دایره قانون و خطوط قرمز نظام در تبلیغات نامزد مورد حمایت خارج نشویم ستادهای جناح رقیب را متهم به نقض قانون تبلیغات متهم کرد.

حسینی گفت: انتخابات اردیبهشت ماه می آید ولی آنچه باقی خواهد بود اخلاق و قانون مداری است و هر کس که هم رئیس جمهوری آینده کشور شود موظف است از خطوط ترسیم شده در قانون و نظام اسلامی حرکت کند.

تاکنون آمار دقیقی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان با توجه به ادغام برخی نامزدهای شوراهای اسلامی با ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری ارائه نشده است.

بنا به این گزارش تاکنون ستادهای انتخاباتی آقایان رئیسی ، قالیباف ، روحانی و میرسلیم در استان خوزستان راه اندازی شده است ولی هیچ ستادی به نام آقایان جهانگیری و هاشمی طبا در خوزستان فعال نشده است.

رئیسی ، قالیباف و میرسلیم سه نامزدی بودند که تاکنون به خوزستان سفر انتخاباتی داشته اند و قرار است طبق برنامه اعلام شده حجت الاسلام حسن روحانی از نامزدهای ریاست جمهوری پس فردا 26 اردیبهشت ماه به خوزستان سفر کند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
هزينه هاش ؟
:
:
:
آخرین اخبار