تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۶۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات: تیراندازی خوزستان در حال پیشرفت است
رییس هیات تیراندازی خوزستان با مثبت برشمردن عملکرد ورزشکاران استان در مسابقات آزاد کشور، گفت: ‌این رشته در استان در مسیر مناسبی قرار گرفته است
رییس هیات تیراندازی خوزستان با مثبت برشمردن عملکرد ورزشکاران استان در مسابقات آزاد کشور، گفت: ‌این رشته در استان در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

سیدسالار محمدنیا اظهار کرد: ‌نهمین دوره مسابقات تیراندازی آزاد کشور، 21 و 22 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد و در پایان، حسنی توتونچی در تفنگ بادی بزرگسالان و خالد ابلغی‌پور در تپانچه بادی رده سنی نوجوانان - جوانان، به مقام قهرمانی دست پیدا کردند. همچنین سخرایی به فینال راه پیدا کرد و در نهایت عنوان چهارمی را به دست آورد.

وی بیان کرد: برای اولین بار است که خوزستان در چنین مسابقاتی موفق به کسب دو مقام اولی می‌شود و باید بگویم عملکرد تیراندازان استان عالی بود. به نظر من تیراندازی خوزستان روز به روز در حال پیشرفت است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان عنوان کرد: این موفقیت نشان می‌دهد که تیراندازی در حال رشد است و واقعا رشد هم داشته‌ایم؛ در سال‌های قبل بهترین جایگاهی که کسب می‌کردیم، شاید عنوان دهمی بود ولی اکنون روند به صورتی شده است که می‌توانیم دو مقام اولی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: تمام این‌ها نشان می‌دهد که تیراندازی خوزستان در مسیر مناسبی قرار گرفته و در حال طی کردن مسیر پیشرفت است. اگر امکانات هم بهتر شود و سالن تیراندازی استان استاندارد شود، می‌توانیم قهرمانان بیشتری را به سطح کشور معرفی کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار