تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۶۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 نفر از ماموران انتظامی اهواز به شهادت رسیدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: 2 نفر از ماموران انتظامی شهرستان اهواز در ساعات بامداد دوشنبه به شهادت رسیدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: 2 نفر از ماموران انتظامی شهرستان اهواز در ساعات بامداد دوشنبه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ علی قاسم پور روز دوشنبه گفت: در حمله مسلحانه افراد ناشناس به ماموران انتظامی اهواز متاسفانه 2 نفر از ماموران جان برکف این نیرو در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بدون اشاره به جزئیات این خبر گفت: از همان لحظه اولیه تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربان آغازشده است.

تکمیلی:

جزئیات حمله مسلحانه به ماموران انتظامی اهواز

دادستان اهواز از شهادت دو تن و همچنین مجروح شدن یک نفر از مأموران نیروی انتظامی اهواز در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس خبر داد.

عباس حسینی‌پویا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این تیراندازی که از سوی افراد ناشناس صورت گرفت، یک تن از مأموران ناجا نیز مجروح شد؛ هنوز هویت ضاربان مشخص نشده و نیروی انتظامی در حال شناسایی عوامل این جنایت است.

جزئیاتی از شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی در اهواز

به گزارش مهر: در حمله اشرار نقاب دار به یک کلانتری در شهرستان اهواز ۲ مامور شهید و دو نفر مامور دیگر مجروح شدند.

بامداد امروز ساعت یک و پنج دقیقه (۱:۰۵ ) تعدادی شرور مسلح نقاب دار با حمله به نگهبان در ورودی کلانتری ۲۲ کوی مجاهد اهواز وی را مجروح و وارد کلانتری شده و شروع به تیراندازی می کنند.

در این درگیری سرباز حسین آلبوبالد و گروهبان یکم مسلم یادگاری مجروح و ستوان سوم علی بخش حسنوند و گروهبان یکم عزیزاله بهمنی طی برخورد گلوله به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

از همان لحظه، اولیه تلاش جهت شناسایی و دستگیری ضاربان آغاز شده است.
:
:
:
آخرین اخبار