تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۶۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روحيه بچه‌ها خوب شود الهلال را مي‌بريم
اگر براي بازي با الهلال به بچه‌هاي تيم برسند قطعا توانايي شکست اين تيم قدرتمند را داريم.
 روحيه بچه‌ها خوب شود الهلال را مي‌بريم

مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر براي بازي با الهلال به بچه‌هاي تيم برسند قطعا توانايي شکست اين تيم قدرتمند را داريم.
عقيل کعبي در خصوص آغاز تمرينات تيم فوتبال استقلال خوزستان براي بازي با الهلال اظهار داشت: بعد از چند روز تعطيلي به خاطر بازي با الجزيره، کار را شروع کرديم. اولين تمرين ما با اينکه همه بچه‌ها نيامده بودند انجام شد و کم کم بازيکنان اضافه شدند.
وي افزود: کار را شروع کرديم اما براي اين بازي ذهنيت بچه‌ها خيلي خراب است،چون مدام قول دادند و عمل نکردند. قرار بود قبل از بازي با الجزيره کاري کنند که هيچ اتفاقي نيفتاد. منتظريم در اين چند روز که براي بازي با الهلال آماده مي‌شويم قول‌ها عملي شود تا با روحيه خوب مقابل اين تيم قدرتمند به ميدان برويم و از حيثيت خودمان و فوتبال ايران دفاع کنيم.
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره رويارويي با الهلال عربستان گفت: باور کنيد اگر وضعيت درست بشود نمي‌گويم قهرمان مي‌شويم اما به راحتي الهلال را شکست مي‌دهيم و از اين مرحله صعود مي‌کنيم و تا مراحل بالاتر پيش مي‌رويم.
کعبي در پايان گفت: کسي هم نيست که چيزي بگويد و قول‌ها را عملي کند. تيم خوبي داريم، بازيکنان و مربي خوبي داريم اما همانطور که گفتيد تيم در حال پاشيدن است و با اين شرايط کسي نخواهد ماند. بچه‌هاي تيم متاهل هستند و به اين پول احتياج دارند اما کسي به آن فکر نمي‌کند.

مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار