تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۶۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس فتا استان خوزستان:
عامل انتشارتصاویر مبتذل در شبکه‌های‌اجتماعی دستگیرشد
شخص ناشناسی که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بود و صفحه مجرمانه خود را به صورت عمومی در معرض دید دیگران قرار داده بود شناسایی و دستگیر گردید
 رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: با تلاش کارشناسان  پلیس فتا استان خوزستان شخص ناشناسی که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بود و صفحه مجرمانه خود را به صورت عمومی در معرض دید دیگران قرار داده بود شناسایی و دستگیر گردید.

  سرهنگ حسنوند اظهار کرد: با پیدایش فضای مجازی و استفاده گوناگون و متنوع از شبکه‌های اجتماعی برخی از افراد سودجو اقدام به قراردادن تصاویر مبتذل و اشاعه فحشا و منکرات کرده و از این طریق امنیت اخلاقی اقشار آسیب پذیر جامعه را به خطر می‌اندازند.
 
وی افزود: چندی پیش در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی رصد گردید که در آن شخصی اقدام به قراردادن تصاویر مستهجن نموده و آن را در معرض دید عموم قرار داده بود، لذا پرونده جهت شناسایی عوامل گرداننده آن در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ حسنوند ادامه داد: در ادامه کارشناسان این پلیس با استفاده از روش‌های فنی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی عوامل گرداننده صفحه شده و در راستای اجرای دستور مقام محترم قضایی متهم به این پلیس فراخوانده شد.
 
این مقام انتظامی گفت: پس از بازجویی‌های فنی صورت گرفته توسط افسران این پلیس و به دست آوردن مستندات و ادله کافی در خصوص پرونده متهم به بزه انتسابی معترف و در اعترافات خود بیان داشت، به منظور تفریح و سرگرمی و جمع آوری مخاطب در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر مبتذل نمودم.
 
سرهنگ حسنوند در پایان خاطر نشان کرد‌: ‌صفحات غیراخلاقی  فعال در شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل می‌نمایند نه تنها اصول اخلاقی را زیر پا گذاشته بلکه مرتکی جرم شده‌اند و گردانندگان این صفحات از نظر قانون مجرم هستند.
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان از کاربران خواست: از عضويت و یا انتشار این تصاویر‌ به ساير دوستان جدا خودداری کنند و به هیچ عنوان این صفحات مجرمانه را اشتراک گذاری نکنند و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی آن‌را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی به پلیس فتا گزارش نمائید.
 
:
:
:
آخرین اخبار