تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۶۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان عنوان کرد:
کسب مدالهای رنگارنگ توسط ورزشکاران آبادانی
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از کسب مدالهای رنگارنگ توسط ورزشکاران آبادانی در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و آسیا خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از کسب مدالهای رنگارنگ توسط ورزشکاران آبادانی در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و آسیا خبر داد.

خادمعلی تهذیبی گفت: «محمد علی شنانی» جودوکار پاراالمپیکی آبادانی توانست در مسابقات جودو نابینایان و کم بینایان کشورهای اسلامی مدال نقره را از آن خود کند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در کشور آذربایجان افزود: این ورزشکار در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود به مرحله فینال راه یافت که در رقابت نهایی با یک فاصله امتیازی، بازی را به حریف ازبکستانی خود واگذار و به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت و صاحب گردن آویز نقره شد.

تذهیبی از برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: «محمد رضا توللی» در این دوره از مسابقات توانست جایگاه نخست ماده ۴ در ۱۰۰ متر را از آن خود کند ضمن آنکه توللی در این مسابقات رکورد تیمی ۱۹.۴۴ ثانیه را به ثبت رساند.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوکس که در شهر اراک برگزار شد، «حسن عساکره» بوکسور آبادانی و نماینده خوزستان توانست در وزن ۴۸ کیلوگرم نایب قهرمان شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود کسب چهار مدال توسط تیم کیک بوکسینگ آبادان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان را یادآور شد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم کیک بوکسینگ آبادان با ۹ ورزشکار حضور داشت که در پایان «سعید لویمی» مقام نخست، «وهاب بنیادیان» و «رضا جانزینی» هر دو مقام دوم و «رضا بختیاری» رتبه سوم را در اوزان خود به دست آوردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار