تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۴۶۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان:
فینال تمام خوزستانی افتخاری برای بسکتبال استان است
هیچ فرقی بین دو تیم پتروشیمی و نفت آبادان وجود ندارد و هرکدام عنوان قهرمانی را کسب کند، افتخار آن برای استان خوزستان است
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان گفت: هیچ فرقی بین دو تیم پتروشیمی و نفت آبادان وجود ندارد و هرکدام عنوان قهرمانی را کسب کند، افتخار آن برای استان خوزستان است.

شهرام پرنیاک عصر امروز در حاشیه اخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال که با برتری نفت آبادان و راهیابی این تیم به فینال لیگ برتر همراه بود، اظهار کرد:  این پیروزی ارزشمند و این فینال تمام خوزستانی را به ورزشدوستان و جامعه بسکتبال استان تبریک عرض میکنم.

وی ادامه داد: خوزستان همانطور که در جنگ تحمیلی دین خود را به کشور ادا کرد در بخش ورزش نیز همچنان برای کشور افتخار کسب می کند.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان تصریح کرد:  برای هر دو نماینده بسکتبال خوزستان در فینال لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم، هیچ فرقی بین دو تیم وجود ندارد و هرکدام عنوان قهرمانی را کسب کند، افتخار آن برای استان خوزستان است.

پرنیاک در تشریح اقدامات اخیر هیات بسکتبال استان خوزستان عنوان کرد: در بخش بسکتبال پایه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که شهرهای آبادان و خرمشهر نیز در این موضوع پیشگام هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در تمام بخش های پایه نیز از جمله بسکتبال دختران، تیم‌های استان در سطح کشور بتوانند به افتخارات خوبی دست یابند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار