تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۶۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به داد استقلال خوزستان برسید
تهامی: کمالوند می‌تواند صنعت‌نفت را خوشبخت کند/ کرار در خوزستان غریبه نیست و آرام‌تر رفتار می‌کند
پیشکسوت صنعت نفت گفت: کمالوند انتخاب خوبی برای صنعت نفت بود و می‌تواند این تیم را به موفقیت و خوشبختی برساند.
تهامی: کمالوند می‌تواند صنعت‌نفت را خوشبخت کند/ کرار در خوزستان غریبه نیست و آرام‌تر رفتار می‌کند

ابراهیم تهامی در خصوص شرایط صنعت نفت آبادان با کادر فنی جدیدش اظهار داشت: کمالوند مربی خوب و با تجربه‌ای است که هم در لیگ یک تجربه خوبی بدست آورد و هم در چند سال حضورش در لیگ برتر تیم‌هایش ثباتی داشتند که در مجموع به نتایج خوبی منجر شده است. من با فراز رفاقت دارم و مدتی هم با او همکاری داشتم و عقایدش را می‌دانم و به عقیده من می‌تواند تیم را به موفقیت و خوشبختی برساند.

وی در مورد خرید‌های صنعت نفت گفت: کمالوند هر تیمی رفته اختیار تام گرفته است و خوبی این موضوع بسته شدن تیم با تفکرات سرمربی است. به نظرم باید به خواسته‌های او توجه شود تا بتواند نتایج لازم را کسب کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد پیوستن کرار به صنعت نفت و مشکلاتی که این بازیکن در سال‌های اخیر در فوتبال ایران داشته است تصریح کرد: کرار شرایط خاصی دارد و باید از نظر روحی و روانی توسط سرمربی کنترل شود و فکر می‌کنم کمالوند با شناخت و رابطه خوبش با این بازیکن می‌تواند کنترلش کند. به هر حال این بازیکن در کشور خودش حضور ندارد و همین موضوع ناراحتی برایش ایجاد می‌کند. او در تبریز احساس غربت می‌کرد ولی در خوزستان با توجه به اینکه جمعیت عرب‌زبان زیادی دارد احساس غربت نخواهد کرد و این موضوع به او آرامش می‌دهد. کرار بازیکن خوبی است و اگر کنترل شود توانایی‌های فنی بالایی دارد.

تهامی در پایان در مورد وضعیت استقلال خوزستان و اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل مطالبات مالی گفت: حیف استقلال خوزستان که تیم خوب و با پتانسیل بالایی است ولی درگیر چنین مشکلاتی شده است. از مسئولان خواهش می‌کنم به داد این تیم برسند. استقلال خوزستان نماینده استان نیست و نماینده فوتبال ایران در آسیاست و نباید این شرایط را داشته باشد./ایلنا

:
:
:
آخرین اخبار