تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۶۸۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر خبر داد:
دستگیری یکی از عاملان تیراندازی‌های بندر ماهشهر/ مردم متهم را شناسایی کنند
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از دستگیری یکی از عاملان تیراندازی‌های این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا آقاجری امروز اظهار کرد: فردی که با اسلحه کلاشنیکف در سطح منطقه اقدام تیراندازی می‌کرد دستگیر و پس از اخذ اعتراف به زندان انتقال داده شد.


وی افزود: شهروندانی که این متهم را با اسلحه دیده و یا ملک آنان توسط مشارالیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته برای طرح شکایت در وقت اداری از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 به دفتر دادستانی این شهرستان مراجعه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: برخورد جدی و مبارزه با اخلال‌گران در نظم و امنیت عمومی در دستور کار این دادستانی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر به منظور شناسایی این متهم توسط شهروندان دستور انتشار عکس بدون پوشش وی را داد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
آفرین خسته نباشید نیروی انتظامی و دادگاه.باافراداسلحه دار برخورد جدی وشدیدصورت دهید وتعدادی ازآنها را درسطح شهرهااعدام وآویزان کنیدتا عبرت متخلفین گردد.خسته نباشیدخداقوت
علیرضا عبادی
|
GERMANY
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
قیافه ی معصومی داره ولی پر از شراره ی آتش ؟خواهن به جای اینکه دادستانی تقاضا بده به مردم به کلانتریها دستور بده چند تا از این تیر اندازی ها که مردم گزارش کردن و اونا مخفی کردن در بیارن چون کمتر کسی به مالکش تیر اندازی بشه و به 110 زنگ نزنه
:
:
:
آخرین اخبار