تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۶۸۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌منظور تسهیل روند برگزاری انتخابات؛
کلیه مدارس خوزستان روز شنبه تعطیل است
کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (30 اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.
محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از مدارس استان به‌عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شده‌اند و احتمال ادامه روند شمارش آرا تا روز شنبه، کلیه مدارس استان در روز بعد از انتخابات (30 اردیبهشت‌) تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز یک‌شنبه روال عادی فعالیت مدارس از سر گرفته می‌شود و آزمون‌های پایان سال در این روز برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده با بیان اینکه تغییری در تاریخ آزمون‌های پایان سال اتفاق نیافتاده است، گفت: در اهواز حدود 450 مدرسه شعبه اخذ رأی هستندکهبه مدیران این مدارس توصیه شده است پس از پایان رأی‌گیری کلاس‌ها را مرتب کنند تا برای روز یک‌شنبه آماده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان آموزش و پرورش از هیأت اجرایی انتخابات هستند، به مدارس توصیه کردیم امکانات لازم را فراهم کنند تا رأی‌دهندگان بدون هیچ مشکلی حضور پیدا کنند و عوامل اجرایی به نوبه خود در مدرسه حضور داشته باشند. تا آخرین لحظات رأی‌گیری درب مدارس حوزه اخذ رأی باز خواهد بود.

 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری هم‌زمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه) در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسين
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
دانشگاه ها تعطيل نيست؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
سلام علیکم
:
:
:
آخرین اخبار