تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۶۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه نیمه‌کاره سالن ورزشی 4500 نفری اهواز مجددا فعال می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از فعال شدن یک پروژه رهاشده در اهواز پس از 12 سال خبر داد.
افشین حیدری  اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ورزشی خوزستان که یک سالن چند منظوره واقع در مجموعه ورزشی 16 هکتاری است و به مدت 12 سال رها شده بود، با پیگیری‌های بسیاری که داشتیم، قرار شد کهبه صورت مشارکتی - استانی و ملی، از اواخر تیرماه سال جاری با مشخص شدن پیمانکار آن، فعال شود.

وی با بیان این‌که بالاترین ظرفیت سالن موجود در خوزستان، سالن 2 هزار نفری بقایی بهبهان است، گفت: یکی از مشکلات استان و کلانشهر اهواز نداشتن یک سالن خوب با گنجایش بالا است که با فعال شدن این پروژه، مردم استان و اهواز صاحب یک سالن چند منظوره با گنجایشچهار هزار و 500 نفر می‌شوند. آماده شدن این سالن، یکی از آرزوهای ورزشکاران سالنی و مردم خوزستان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: خیلی از استان‌های دیگر که از خوزستان کوچکتر هستند، دارای سالن‌های بزرگ و با گنجایش مناسب هستند ولی خوزستان و اهواز فاقد چنین سالن‌هایی می‌باشند، بنابراین در جلسه‌ای که با مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان داشتیم، توافق کردیم که این پروژه به صورت مشارکتی انجام و وارد مرحله واگذاری شود.

وی افزود: 15 میلیارد تومان برای اتمام فاز اول آن شامل ساخت دیواره و سقف آدر نظر گرفته شده است. این سالن در نهایت به اعتباری معادل 40 میلیارد تومان برای آماده شدن نیاز دارد. آماده‌سازی این سالن، در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار