تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۶۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست امور دریایی و بندری بندرخرمشهر خبر داد:
رشد 113 درصدی صادرات کلینکر از بندرخرمشهر به عراق
سرپرست امور دریایی و بندری بندرخرمشهر از صادرات بیش از 45 هزار و 342 تن محموله کلینکر از بندرخرمشهر به بندر ام القصر عراق خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 113 درصدی برخوردار است
سرپرست امور دریایی و بندری بندرخرمشهر از صادرات بیش از 45 هزار و 342 تن محموله کلینکر از بندرخرمشهر به بندر ام القصر عراق خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 113 درصدی برخوردار است.

 مهران میدری اظهار داشت: بارگیری این محموله توسط یک هزار و 931 دستگاه کامیون بصورت حمل یکسره به 9 فروند بارج صورت گرفت و سپس از بندرخرمشهر به مقصد بندر ام القصر کشور عراق صادر شد.

وی با اشاره به اینکه بارگیری محموله کلینکر طی بیست روز اخیر به انجام رسید افزود: عملیات بارگیری محموله کلینکر در بندرخرمشهر و انتقال آن به بندر ام القصر عراق همچنان ادامه دارد.

 سرپرست امور دریایی و بندری بندرخرمشهر ادامه داد: در طول سال گذشته، 38 هزار تن کلینکر به عراق بارگیری شده است.

میدری یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون تخلیه و بارگیری 179 هزار و 672تن کالا در بندرخرمشهر به انجام رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 69 درصدی برخوردار است.

صادرات کلینکر از جمله مهمترین اقلام صادراتی ایران به کشور عراق به شمار می رود که در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 700 هزار تن کلینکر از مبادی مختلف و پایانه‌های مرزی زمینی به کشور عراق صادر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار