تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۴۶۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس ستاد انتخابات خوزستان اعلام کرد:
خوزستان در انتخابات کمبود تعرفه نداشت
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بر اساس تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی که پیش از آغاز انتخابات انجام داده بودیم، استان خوزستان هیچ کمبودی در بحث تعداد تعرفه‌ها نداشت.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده  اظهار کرد : انتخابات 29 ردیبهشت در 3720 شعبه اخذ رای در استان خوزستان برگزار شد که بر اساس این تعداد شعب و همچنین جمعیت واجدین شرایط رای در استان که بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر اعلام شده بود، برای انتخابات ریاست جمهوری بیش 3 میلیون و 650 تعرفه اخذ رای توزیع کردیم.

وی افزود: با توجه به این‌که میزان تعداد تعرفه‌ها بیشتر از تعداد واجدین شرایط بود، لذا اگر تمام واجدین شرایط در انتخابات شرکت می‌کردند، باز هم مشکلی در بحث میزان تعرفه‌ها پیش نمی‌آمد و استان خوزستان کمبودی در زمینه تعرفه‌ها نداشت.

حسین‌زاده تصریح کرد: ممکن است توزیع تعرفه در شعب مقداری با تاخیر انجام شده باشد اما هیچ کمبودی در بحث تعرفه‌ها در استان خوزستان وجود نداشت و طبق پیش‌بینی‌ها، 10 درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط برای استان درخواست تعرفه کرده بودیم.

رییس ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان کرد: کسانی که پشت درب شعب اخذ رای ماندند، بعد از ساعت 23 به داخل حوزه دعوت شدند و تا ساعت 24 که وقت قانونی انتخابات بود از آن‌ها رای‌گیری شد اما امکان شرکت در انتخابات برای کسانی که بعد از ساعت 24 در حوزه حضور داشتند، وجود نداشت.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار