تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۶۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان:
رأی روحانی در خوزستان از مرز یک میلیون گذشت
تاکنون یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۲۴ رأی مأخوذه این استان به حسن روحانی اختصاص یافته است
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۲۴ رأی مأخوذه این استان به حسن روحانی اختصاص یافته است.

علی حسین حسین زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ابتدا لازم است از همه دست اندرکاران انتخابات در خوزستان تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: از همه مردم خوزستان عذرخواهی می کنم؛ از همه کسانی که تا پایان وقت انتخابات در برخی شعب حضور داشتند ولی به دلیل رعایت قانون امکان رأی گیری از آنها وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور حماسه دیگری را در ایران رقم زدند. بر اساس آخرین آمار از سه هزار و ۷۲۰ شعبه اخذ رأی تعداد سه هزار و ۶۲۵ شعبه شمارش شده است.

حسین زاده در پایان خبر داد: از بین دو میلیون و ۷۵ هزار و ۷۷ رأی شمارش شده، تعداد یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۲۴ رأی به حسن روحانی، ۸۸۹ هزار و ۳۶ رأی به سید ابراهیم رئیسی، دو هزار و ۳۸۱ رأی به مصطفی میرسلیم و در نهایت ۱۴ هزار و ۲۳۶ رأی به مصطفی هاشمی طبا اختصاص داشت.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیرضا عبادی
|
GERMANY
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
به نظرم مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی کولی بازی و بی حیایی است و دردیدن پرده حیا است متآسفانه /ظاهر امر بر این بود که می بایستی پس از مناظره ها مردم زنگ میزدن پلیس 110 تعدادی را ذستگیر میکرد چون علناٌ از همدیگر شاکی بودن/و مشاجره می کردن نه مناظره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
1
خلایق هرچه لایق انشااله بعداز انتخابات یارانه همه قطع میشود بعد بروند برقصند وهلهله کنند خوزستانیها که ابشان را هم بردند بهمین زودی
:
:
:
آخرین اخبار