تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۶۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف محموله 4 میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک
فرمانده انتظامی استان با اعلام توقيف دو دستگاه کامیون کانتینر دار از کشف محموله ای به ارزش چهار میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی استان با اعلام توقيف دو دستگاه کامیون کانتینر دار از کشف محموله ای به ارزش چهار میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمد رضا اسحاقی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد" به  دو دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و به رانندگان آن ها دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از کنترل و بازرسی از بار این کامیون ها تعداد 110 کارتن انواع چوب تخت خواب و صندلی چوبی بصورت مونتاژ نشده ، تعدادی تسمه  نقاله و یک دستگاه برش تسمه فاقد مجوز حمل، کشف گردید.

سردار اسحاقی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش مالی این محموله قاچاق راچهار  میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این راستا 2 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند. .

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پايان با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد، خاطرنشان ساخت: تلاش فرماندهی انتظامی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادي کماکان ادامه دارد.
:
:
:
آخرین اخبار