تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۶۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارات عجیب عضو هیأت مدیره فولاد خوزستان
50درصد بودجه فصل قبل صرف 5 بازیکن شده است!/شاید دیگر بازیکن خارجی نگیریم/مربی پرتغالی سابقه شکست فرگوسن را دارد
عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت:50درصد بودجه فصل گذشته باشگاه صرف 5 بازیکن شده که 2 نفر از آنها بازیکن خارجی بودند.با مربی جدید هم شرط کردیم که حتی‌المکان از بازیکن خراجی استفاده نکند.

 پائولو سرجیو بوریتو گزینه پرتغالی تیم فوتبال خوزستان پیش‌نویس قراردادش با این باشگاه را امضا کرده و طی امروز و فردا از امکانات باشگاه فولاد نیز بازدید خواهد کرد.

محمد شریف عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد با اعلام این خبر  گفت: ما برای مذاکراتمان شروطی داشتیم که یک مربی روز دنیا را به فولاد بیاوریم که اگر این مربی از اروپا می‌آمد حتماً باید سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های بزرگ را داشته باشد. از سوی دیگر ما صحبت کردیم که وی مسئولیت کل تیم‌های فولاد و پایه‌ها را بر عهده داشته باشد و به همین علت طی هفته‌های اخیر مربیانی از کشورهای برزیل، کرواسی، صربستان، پرتغال و حتی بوسنی را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در این ارتباط پای دلال و واسطه ایرانی به وسط نیامده و به همین علت این مربی با رقمی خوب جذب باشگاه فولاد خوزستان خواهد شد. قرار است وی از امکانات باشگاه فولاد بازدید کند و پس از این موضوع قرارداد نهایی امضا شود. پیش‌نویس قرارداد با این مربی امضا شده و نهایی شدن آن به نظر مدیرعامل باشگاه بستگی دارد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد با اشاره به رزومه این مربی،‌گفت: وی سرمربی اسپورتینگ لیسبون پرتغال بوده و با یکی از تیم‌ها موفق شده در لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد را با فرگوسن شکست بدهد از طرفی شاید جالب باشد که پایین‌ترین سطح دستمزد مربیان خارجی را در ایران برای وی در نظر گرفتیم و این مسأله هم به خاطر همان بحث نبودن واسطه در همکاری بین طرفین است.

وی تأکید کرد: طی مذاکراتی که در هفته‌های گذشته با این مربی داشتیم وی در مورد فوتبال ایران و فوتبال استان خوزستان تحقیقات لازم را انجام داد و ما هم از او خواستیم در صورتی که قرارداد نهایی شد دوره‌های آموزشی را برای مربیان استان برگزار کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد، تأکید کرد: 70 روز تا مسابقات لیگ برتر باقی مانده و قطعاً با دستیاران ایرانی که برای وی در نظر می‌گیریم راه و روش آشنایی با بازیکنان ایران را در اختیار این مربی پرتغالی خواهیم گذاشت. البته شرط کرده‌ایم حتی‌الامکان از بازیکنان خارجی استفاده نشود چون سال گذشته از این موضوع ضربه خوردیم. پارسال تیم بزرگسالان ما برخلاف تیم‌های پایه اصلاً عملکرد خوبی نداشت و خیلی عجیب است که 50 درصد بودجه باشگاه سال گذشته به 5 نفر در تیم اختصاص پیدا کرد که دو نفر از آنها خارجی بودند. از طرف دیگر 25 درصد دیگر بودجه باشگاه صرف هزینه با 10 بازیکن شامل قراردادهای 500  تا 700 میلیونی شد و 25 درصد دیگر برای 20 بازیکن دیگر تیم با رقم‌های پایین. خودتان محاسبه کنید و ببینید چه اتفاقی رخ داده است! البته ما این مسائل را بررسی کرده‌ایم و به زودی در مورد آن افشاگری خواهیم کرد. جالب است تعدادی از این بازیکنان حتی فرصت عرض اندام در تیم را هم پیدا نکردند البته این ایراد از مدیریت خود من بود و صادقانه این را می‌گوییم اما نقش افرادی که در این وسط باعث انتقال چنین بازیکنانی شدند کتمان نمی‌کنیم و مستندات آنها را در اختیار کمیته انضباطی و کمیته اخلاق قرار می‌دهیم. متاسفانه در پشت پرده اتفاقاتی رخ داده که اگر کمی سعه صدر داشته باشید به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد تا مردم استان خوزستان بدانند چه اتفاقاتی فصل قبل رخ داد. ما پیش از این قول داده بودیم که هواداران را در جریان اتفاقات قرار بدهیم و به زودی این کار را خواهیم کرد.

شریف در خصوص اینکه بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی در نیم‌فصل جذب فولاد شدند و آیا این نفرات در ادامه با این باشگاه همکاری می‌کنند یا خیر، گفت: من تخصص فنی ندارم و در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم اما ما از افراد متخصص در کمیته فنی استفاده خواهیم کرد و در این مدت هم نظرات این عزیزان را جویا شدیم و قطعاً در آینده از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد. در این بین عده‌ای هم که از فضای باشگاه سوءاستفاده کردند قطعاً با برخوردهای قانونی مواجه خواهند شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار