تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۶۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرنده فروشی که پدیده انتخابات شوراها شد /عکس
باور کنید یا نه، منتخب اول مردم خرم‌آباد برای نشستن روی صندلی‌های شورای اسلامی این شهر، دستفروشی است که تنها با یک بنر سیار و ساده و بدون داشتن ستاد و هزینه کردن برای مهمانی‌های‌ آنچنانی جمع‌آوری رای، با کسب 40 هزار و 86 رای از مجموع 716 هزار 148 رای مردم این شهر، به عنوان نفر اول شوراها راهی ساختمان شورا شده است؛ مردی که از دیروز به چهره اول فضای مجازی نیز تبدیل شده و تصویرش در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام دست به دست می‌شود تا همه از او به عنوان پدیده امسال انتخابات شورای اسلامی شهرها نام ببرند.
 ولی‌الله رستمی‌نژاد با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران در انتخابات شوراها ثبت نام کرده است؛ مرد تحصیل‌کرده‌ای که می‌گویند سال‌هاست در خرم‌آباد دستفروشی می‌کند و کسی نیست که او را نشناسد و با او برخورد نکرده‌ باشد.

او فرزند علی، یکی از پرنده‌فروش‌های معروف این شهر هم هست و حالا مقابل چشمان حیرت‌زده‌ خیلی‌ از رقبایش حتی دو لیست اصلی سیاسی کشور یعنی امید و خدمت، راهی شورای شهر شده است؛ مردی که حالا برای خودش، هم کانال تلگرامی دارد، هم سایت و هم کلی طرفدار.

بالا و پایین کردن سایت این منتخب شورای خرم‌آباد، مساوی است با به دست آوردن اطلاعاتی جالب.

در قسمت بیوگرافی سایتی که متعلق به این نماینده است، نوشته شده:

- ادیب

- مسلط به زبان انگلیسی و فارسی (ادبی)

- شاعر

- سخنور

- دارای تحصیلات نظام قدیم

- دارای مقام قهرمانی در رشته دو و میدانی

- دبیر دبیرستان‌های استان لرستان

او که با کد 419 در پنجمین دوره انتخابات شوراهای خرم‌آباد شرکت کرده است، با شعارهای ساده‌ای به محبوبیت امروز رسیده است؛ شعارهایی که تصاویرش را در همین سایت می‌بینیم:

- پاک و بی ریا بودن شعار ماست

- اعتماد مردم تبلیغ من است

- امید داره، تبلیغ نداره. سواد داره، ستاد نداره ...

شعارهایی که شاید در روزهای اول به‌نظر می‌رسید بین دیگر شعارهای رنگارنگ سایر کاندیداها گم شوند اما حالا همین شعارهای ساده برای ولی‌الله رستمی‌نژاد پیروزی به ارمغان آورده‌اند.



کانال حامیان ولی‌الله رستمی‌نژاد هم در این دو روز پر از پیام تبریک شده است. در این کانال، دست‌نوشته‌ای هم از ولی‌الله رستمی‌نژاد به چشم می‌خورد که از تشکر او از حمایت مردم حکایت دارد. دستنوشته‌ای با این مضمون:

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

مردم شریف خرم آباد ، مردم فرهیخته و دانشور خرم آباد، مردم فهیم و اندیشمند خرم آباد ، می ستایم اندیشه والایتان را که با حضور شجاعانه و خردمندانه تان و شرکت در انتخابات نشان دادید، این دیار اهورایی همواره زنده و مانا و ماندگار نام بلندش در تاریخ ایران و لرستان خواهد درخشید. به خود می‌بالم که افتخار شهروندی شما دلاورمردان و دلاورزنان را دارم که در این برهه زمانی در جامعه عمل پوشیدن به این امر خطیر مرا و سرزمین‌تان را یاری دادید.

با سپاس فراوان از مهر بی‌شائبه‌تان

ولی‌الله رستمی‌نژاد
مرجع / عصر ایران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
6
چون از طایفه بزرگی بوده ، رای آورده.در لرستان هم مانند خوزستان طایفه بازی بیداد می کند.
:
:
:
آخرین اخبار