تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۶۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه بیمارستان مجهز تا پایان نیمه نخست امسال در اهواز بهره برداری می شود
در دولت یازدهم سه بیمارستان کلنگ زنی شد که تا شهریورماه امسال این سه طرح در اهواز بهره برداری می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:از زمان پیروزی انقلاب در شهر اهواز به عنوان مهم ترین مرجع بیماران استان هیچ بیمارستانی کلنگ زنی نشده بود، ولی در دولت یازدهم سه بیمارستان کلنگ زنی شد که تا شهریورماه امسال این سه طرح در اهواز بهره برداری می شود.

اسماعیل ایدنی در همایش حامیان سلامت بندرماهشهر گفت:در دولت یازدهم و در راستای اجرای طرح تحول سلامت، هیچ بیماری برای دریافت خدمات درمانی به خارج از بیمارستان ارجاع نشده و 97 درصد ملزومات مورد نیاز بیمار در داخل بیمارستان تامین می شود، در حالی که در دولت پیشین، تمامی ملزومات مورد نیاز بیمار با هزینه های گزاف از بیرون بیمارستان تامین می شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه سخنانش با بیان اینکه در دولت یازدهم همه مردم خوزستان زیر پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند، گفت:در حوزه بهداشت، بیش از 85 درصد مردم استان دارای پرونده الکترونیکی شده و سوابق دارویی و بیماری آنها برای مراجعه به هر نقطه از کشور ثبت می شود.

وی ادامه داد: از اقدامات دیگر دولت یازدهم در حوزه سلامت افزایش تخت های بیمارستانی از 85 هزار تخت به 107 هزار تخت بود که تاثیر قابل توجهی در کیفیت ارائه خدمات درمانی داشت.

این همایش با حضور جمعی از حامیان بخش سلامت شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار