تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۶۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه چمران تجلیل می‌شوند
مدیر دفتر شناسایی، حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری آیین تجلیل از 530 دانشجوی استعدادهای درخشان این دانشگاه خبر داد
مدیر دفتر شناسایی، حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری آیین تجلیل از 530 دانشجوی استعدادهای درخشان این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدرضا سیاه‌پوش با اعلام این خبر اظهار کرد: این آیین، دوشنبه اول خردادماه ساعت 10 تا 12 در سالن شهید مطهری دانشکده علوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این آیین ازجمله برنامه‌های مهم دانشگاه است که در سال‌های گذشته انجام‌شده و امسال نیز سیزدهمین دوره آن برگزار می‌شود.

مدیر دفتر شناسایی، حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: در این آیین از دانشجویان برتر دانشگاه از تمامی دانشکده‌ها و مقاطع مختلف با اهدای لوح‌های یادبود و هدایای نقدی تقدیر می‌شود.

سیاه‌پوش اظهار کرد: در این آیین از نماد المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی می‌شود.

وی در خصوص برگزاری المپیاد علمی دانشجویی این دانشگاه عنوان کرد: نخستین المپیاد علمی دانشگاه بهمن‌ماه سال گذشته در 18 رشته برگزار شد که برگزاری آن در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌های لازم تعداد رشته‌ها افزایش‌یافته و تمامی رشته‌های کارشناسی این دانشگاه را شامل شود.

سیاه‌پوش گفت: در آیین استعدادهای درخشان امسال دانشگاه شهید چمران اهواز از نفرات برتر اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه نیز تقدیر می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار