تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۴۶۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
طی 3 سال آینده، پروژه نیمه‌تمام ورزشی در خوزستان باقی نمی‌ماند
هدف ما این است که طی سه سال آینده تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را تعیین تکلیف کنیم و هیچ پروژه نیمه‌تمامی در خوزستان باقی نماند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ هدف ما این است که طی سه سال آینده تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را تعیین تکلیف کنیم و هیچ پروژه نیمه‌تمامی در خوزستان باقی نماند.

افشین حیدری ‌با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام بسیار در استان، اظهار کرد: برای اولین بار در خوزستان قصد داریم تمام اماکن ورزشی سرپوشیده استان را بهسازی کنیم.

وی افزود: برای این کار به مبلغی نزدیک به 13 میلیارد تومان نیاز داریم که در حال تهیه این مبلغ هستیم. هدف ما این است که طی سه سال آینده تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را تعیین تکلیف کنیم و هیچ پروژه نیمه‌تمامی در خوزستان باقی نماند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: به دنبال ایجاد بخش اقتصادی در ورزش خوزستان هستیم تا ورزش استان روی پای خود بایستد. ورزش خوزستان باید وارد عرصه جدیدی شود و ما با برنامه به دنبال هدفگذاری برای رقابت‌های بزرگی همچون المپیک، آسیایی و جهانی هستیم.

وی با بیان این‌‌که آینده ورزش خوزستان را بسیار خوب و روشن می‌بینم، گفت: به دنبال توسعه ورزش در ابعاد همگانی و حرفه‌ای هستیم و برای رسیدن به این مهم، نیاز به حمایت تمام دستگاه‌های موجود در استان داریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار