تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستیار کمالوند مشخص شد؛
آخرین وضعیت نقل و انتقالات صنعت نفت/ شاگردان قدیمی در صف انتظار!
فراز کمالوند بعد از سه فصل حضور در تیم گسترش فولاد تبریز به تیم صنعت نفت آبادان پیوست تا در لیگ هفدهم با این تیم همکاری داشته باشد
فراز کمالوند بعد از سه فصل حضور در تیم گسترش فولاد تبریز به تیم صنعت نفت آبادان پیوست تا در لیگ هفدهم با این تیم همکاری داشته باشد.

یکی از اولین مربیانی که تکلیفش برای فصل بعد مشخص شد، فراز کمالوند بود. وی که سه فصل گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز فعالیت می‌کرد، بعد از آنکه در آخرین هفته از لیگ شانزدهم موفق شد تیم صنعت نفت را شکست دهد خیلی زود قرارداد فصل بعدش را هم با همین تیم امضا کرد تا در آبادان جانشین استادش فیروز کریمی شود.

سرمربی جدید صنعت نفت بلافاصله بعد از حضور در آبادان اولین خرید خود را هم انجام داد و مرتضی اسدی بازیکنی که به شدت به او وفادار است را با خود به تبریز برد تا خیالش بابت داشتن یک مدافع با تجربه راحت باشد.

وی سپس کرار جاسم را به خدمت گرفت تا مشخص شود که اعتقاد خاصی به شاگردان گذشته‌اش دارد. البته که تیم صنعت نفت فرید کریمی بهزادی را هم از سپاهان گرفت تا سومین خرید لیگ برتری اش را هم انجام داده باشد.

در همین رابطه باید گفت که یک دروازه‌بان، یک هافبک و یک مهاجم نیز از جمع شاگردان سابق کمالوند در تبریز در صف انتظار ورود به آبادان قرار دارند. داود نوشی صوفیانی دروازه بان فصل گذشته تیم پارس جنوبی جم که سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود دروازه بان مورد نظر کمالوند برای پیوستن به تیم صنعت نفت است.

همچنین دو بازیکن دیگر هستند که انتظار جدایی از تیم های تبریزی را می‌کشند تا بتوانند به تیم صنعت نفت پیوسته و بار دیگر شاگرد فراز کمالوند شوند.

خبر دیگر از اردوی صنعت نفت این است که بعد از آن که پیمان صاحب جمعی بعنوان دستیار اول کمالوند انتخاب شد، به احتمال زیاد ابراهیم تهامی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان نیز به جمع مردان نیمکت نشین تیم صنعت نفت اضافه می‌شود. کمالوند در صدد است تا یک مربی دروازه‌بانی بومی و یک مربی بدنساز خارجی هم به نیمکت خود بیفزاید.

مدیران و تصمیم سازان در تیم صنعت نفت در حال بررسی شرایط سه کشور برای برپایی یک اردوی خارجی قبل از آغاز فصل هستند. ترکیه، گرجستان و ارمنستان سه کشوری هستند که مد نظر باشگاه صنعت نفت برای برپایی اردوی قبل از فصل قرار دارد. تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت برای حضور در لیگ هفدهم از نیمه دوم خردادماه در آبادان آغاز می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار