تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۶۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشن پیروزی رئیس جمهوری منتخب 2 خرداد در اهواز
جشن بزرگ پیروزی رئیس جمهوری منتخب، شامگاه سه شنبه دوم خرداد با حضور پرشور مردم و هواداران آقای روحانی در اهواز برگزار می شود
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی گفت: جشن بزرگ پیروزی رئیس جمهوری منتخب، شامگاه سه شنبه دوم خرداد با حضور پرشور مردم و هواداران آقای روحانی در اهواز برگزار می شود.

حمید کهرام یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی در محل ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی در خوزستان اظهار داشت: این جشن مردمی سه شنبه شب ساعت 21 در بوستان ساحلی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

وی از عموم مردم و هواداران رئیس جمهوری منتخب خواست از برگزاری خودجوش جشن پیروزی دکتر روحانی که بعضا سبب ایجاد مزاحمت و ترافیک در شهرهای بزرگ استان می شود خودداری کنند.

جشن و پایکوبی به مناسبت پیروزی رئیس جمهوری منتخب که شنبه شب از سوی ستاد مردمی دکتر روحانی در خوزستان در نزدیکی نمایشگاه بین المللی اهواز به صورت خودجوش برگزار شد، سبب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های اطراف و گلایه برخی شهروندان شده بود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان با بیان اینکه 23.5میلیون رای روحانی یک پیروزی شیرین و شگفت انگیز بود از مردم خوزستان خواست در جشن بزرگ پیروزی روحانی در محل یاد شده حضور به هم رسانند.

کهرام از رای اعتماد مردم خوزستان به دکتر روحانی که به گفته وی دو برابر آرایی بود که وی در سال 1392 در خوزستان کسب کرده بود تقدیر و ابراز امیدواری کرد:دولت دوازدهم برای رفع مشکلات خوزستان تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

 از مجموع 2 میلیون و 152 هزار و 292 نفر شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان، یک میلیون و 193 هزار و 392 نفر به حجت الاسلام حسن روحانی، 919 هزار و 840 نفر به حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، 23 هزار و 471 نفر به سید مصطفی آقا میرسلیم و 15 هزار و 589 نفر به سید مصطفی هاشمی طبا رای دادند.

بیشترین اقبال از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری از مسجد سلیمان با 73.89درصد و کمترین آرا وی در هویزه با 30.16درصد بوده است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خوزستان ، میزان مشارکت مردم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری 65درصد بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار