تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رمز موفقیت علیزاده در مسابقات بین‌المللی مالزی/ مسئولان به قهرمانان قرآنی بی‌مهری نکنند
قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به رمز موفقیت حامد علیزاده در قدیمی‌ترین رقابت‌های بین‌المللی قرآن جهان، گفت: امیدوارم این‌بار مسئولان از قهرمان قرآنی کشورمان غفلت نکنند و او را مورد بی‌مهری قرار ندهند.

محمدجواد پناهی قاری بین‌المللی کشورمان ضمن تبریک مقام نخست نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی مالزی، اظهار داشت: حامد علیزاده یکی از جوانان توانمند و خوشخوان کشورمان است که با پشتکار و تلاش توانست مقام نخست قدیمی‌ترین رقابت‌های بین‌المللی قرآن جهان را کسب کند.

 وی با اشاره به توانمندی‌های حامد علیزاده، افزود: حامد در سه سال اخیر که در مشهد حضور دارد به طور پیوسته در جلسات قرآن حضور یافت و در سخت‌ترین شرایط نیز به حضور در کلاس و جلسات و سنتی قرآن اهتمام داشت؛ حتی از سایر اساتید استان‌های مختلف نیز کمک می‌گرفت تا بتواند از تجربه تمامی اساتید بهره بگیرد.

پناهی موفقیت علیزاده در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را نتیجه تلاش وی عنوان کرد و گفت: تلاوت حامد در مسابقات بین‌المللی قران مالزی خوب بود و با وجود جو حاکم و استرسی که موجب می‌شود افراد نتوانند آنچه در ذهن دارند به درستی پیاده کنند، انصافاً تلاوت زیبایی ارائه داد و در مقایسه با سایر شرکت‌کنندگان به خوبی درخشید؛ البته باید متذکر شد که ما توقع بیشتری از حامد داشتیم چون توانمندی‌های وی را می‌دانستیم.

این قاری بین‌المللی کشورمان با بیان اینکه نماینده کشورمان در مسابقات مالزی می‌توانست تجوید بهتری داشته باشد، خاطر نشان کرد: حامد در جاهایی نفس کم آورد اما تلاوتی زیبا داشت و توانست تمامی حاضران را به وجد آورده و موجب تحیر افراد شود.

وی با اشاره به مهجوریت قرآن، گفت: وقتی شهید حاجی‌حسنی در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی موفق به کسب رتبه نخست شد از اینکه کسی او را نمی‌شناسد گلایه داشت که این‌ها همه به خاطر مهجوریت قرآن است؛ امیدواریم مسئولان این بار از قهرمان قرآنی کشورمان غفلت نکنند و او را مورد بی‌مهری قرار ندهند.

پناهی با بیان اینکه فعالان قرآنی و اساتید این حوزه در زمینه تربیت نوجوانان و جوانان کم نمی‌گذارند، خاطر نشان کرد: فعالان قرآنی به صورت خودجوش در زمینه ارتقای توانمندی‌های قرآنی فعالیت می‌کنند و در این زمینه اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان نیز حمایت می‌کنند اما پس از کسب مقام و پیشرفت تجلیل و تکریم برترین‌های قرآنی کشور بر عهده مسئولان است بنابراین برای اینکه سایر اقشار جامعه را جذب امور قرآنی کنیم باید به فعالان و قهرمانان قرآنی نیز توجه داشته باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار