تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز/ آغاز کار هیات نظارت بر انتخابات
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز به اتمام رسید، گفت: هیات نظارت بررسی صندوق ها را آغاز کرده و به همه اعتراضات رسیدگی خواهد کرد
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز به اتمام رسید، گفت: هیات نظارت بررسی صندوق ها را آغاز کرده و به همه اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

علی حسین حسین زاده دوشنبه اظهار کرد: بر اساس روند قانونی انتخابات، پس از مرحله شمارش آرا، هیات های نظارت شهرستان و استان ،اعتراض ها را رسیدگی و ندر صورت نیاز برخی صندوق ها بازشماری می شود هم اکنون هیات نظارت کار بررسی را آغاز کرده است.

وی افزود: هیات نظارت راستی آزمایی صندوق ها را انجام می دهد و به اعتراضات رسیدگی می کند و در صورت وجود تخلف آن را اعلام می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با دعوت نامزدهای شورای شهر اهواز به آرامش از آنها خواست که اعتراضات خود را بر اساس روال قانونی پیش ببرند.

حسین زاده تاکید کرد: در راستای سالم سازی این انتخابات، هیات های نظارت و سه نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده اند که به همه مسائل و اعتراضاتی که از سوی نامزدها مطرح شده رسیدگی کنند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

600 نفر در این دوره از انتخابات اهواز نامزد عضویت در شورای اسلامی شهر شده بودند.

در پی انتشار لیست های جعلی از منتخبان شورای اسلامی شهر اهواز از روز شنبه در فضای مجازی، تعدادی از نامزدهای این دوره از انتخابات با مراجعه به فرمانداری نسبت به این مساله اعتراض کرده و مدعی تقلب در روند انتخابات و بازشماری آرا شدند. از عصر دیروز تعدادی از نامزدها و هواداران آنها با تجمع در مقابل ستاد انتخابات اهواز خواستار بررسی تقلب در این انتخابات شدند.

فرماندار اهواز دیروز از بازشماری 22 صندوق اخذرای در اهواز خبر داد و اعلام کرد تعدادی از صورتجلسه های شعب رای گیری دارای مغایرت است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
3
شورامنحل بشه بهتره چون وقتی سرکارامدن باخودیک لشکرنیروواردشهرداری میکنندوبعدنان نیروهای قدیم که بدون بندپ واردشدن وسابقه هشت ياده ساله دارندراباشروع طرح ریزش نیروانجام میدهندواقایانی که ازجیب خودشان برایشان بنرتبلیغاتی میکردندکارهای پروژ ه چندمیلیاردی بهشون میدهندبنظرم اهوازبدون شوراباشه بهتراباد میشه
حمزه
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
به نظرم اهواز کلاً بدون نیروهای شهرداری و شورای شهر بهتر اداره میشه، چون نیروهای شهرداری اکثرأ افراد بدون تعهدی هستند که نمیدونن وجودشون چقدر اهمیت داره البته میدونن اما براشون مهم نیست.
به اندازه تهران سال 88 شهرداری اهواز نیرو داره اما به اندازه یه روستا مرتب و تر و تمیز نیست اون هم به خاطر همین عدم تعهد نیروها هست.
:
:
:
آخرین اخبار