تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۴۷۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه دریافت «پول» از اولیاء هنگام ثبت‌نام مدارس اعلام شد
هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیاء باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه دریافت هرگونه وجوه نقد از اولیاء تخلف محسوب می شود گفت: هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیاء باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد.

رحیم میرشاه ولد با اشاره به فرارسیدن فصل ثبت نام دانش آموزان در مدارس اظهار کرد: اگر اولیاء شکایتی پیرامون عملکرد مدارس و تخلفات احتمالی داشته باشند می توانند مراتب را به آموزش و پرورش اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد. طبق قوانین و مقررات موجود دریافت وجوه "اجباری" از والدین تحت عنوان کمک به مدرسه و مانند آن تخلف است و جذب مشارکتهای مردمی نباید با اجبار همراه باشد.

وی درباره نحوه دریافت وجوه از اولیاء در مدارس گفت: بارها تذکر داده‌ایم که هر نوع پرداختی برای هر عنوانی از سوی اولیاء باید به حساب مدارس واریز شود. همه مدارس دارای یک حساب رسمی و قانونی هستند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه دریافت هرگونه وجوه نقد از اولیاء تخف محسوب می شود گفت: هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیا باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
مدارس هیات امنایی دولتی برخلاف قانون پول اجباری مگیرند
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
متاسفانه مدرسه .... برا خودش قانون خاصی درست کرده مثلا برا امتحان گرفتن معلمان مبلغ ۷ هزار تومان برا کارنامه مبلغ ده هزار تومان برا کاغذ و کپی و ماژیک مبلع پنج هزار تومان بغیر مبلغ اول ثبت نام و همچنین هزنیه ب ای تب و برق و دیگه که بل اجبار میگرن
:
:
:
آخرین اخبار