تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۷۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و دزفول محقق می‌شود
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های راهسازی در خرمشهر و دزفول
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه راهسازی و بهسازی راه‌ها در خرمشهر و دزفول به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز دزفول خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه راهسازی و بهسازی راه‌ها در خرمشهر و دزفول به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز دزفول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان عنوان کرد: سوم خرداد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌ المقدس قرار است پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی خرمشهر شامل روستاهای مندوان، مصلاوی، ام التلول، حفار غربی، معمره صنگور، قصبه منبعات 1 و ۲، سوئیچی و دیم ابن نجم به بهره‌برداری برسد. مبلغ هزینه شده برای این پروژه 29 میلیارد ریال بوده است.

رحمانی افزود: همچنین دراین روز شاهد افتتاح پارکینگ 20 هکتاری شلمچه خواهیم بود که با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شده و بهسازی محور امام صادق (ع) نیز به طول 10 کیلومتر و هزینه 82 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: همچنین در سالروز فتح خرمشهر احداث راه چهار خط دسترسی به یادمان شهدای شیمیایی بهبهان درخرمشهر شروع می‌شود که ۲.۶ کیلومتر طول دارد و هزینه اجرای پروژه 35 میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: چهارم خرداد نیز که روز دزفول نام‌گذاری شده است شاهد بهره‌برداری از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سنجر، انجیرک و حسین کلولی به طول ۵.۱ کیلومترو آسفالت راه‌های روستایی دارخلک - بوالحسن به طول 10 کیلومتر خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار