تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باتوجه به نزدیک‌شدن به ماه رمضان؛
زمان آزمون جامع دکتری غیرپزشکی دانشگاه آزاد تغییر کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از لغو آزمون جامع رشته‌های دکتری تخصصی غیرپزشکی این دانشگاه که زمان آن‌ها پس از ششم خردادماه اعلام شده و برگزاری این آزمون‌ در اواخر تیرماه یا اوائل مردادماه خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از لغو آزمون جامع رشته‌های دکتری تخصصی غیرپزشکی این دانشگاه که زمان آن‌ها پس از ششم خردادماه اعلام شده و برگزاری این آزمون‌ در اواخر تیرماه یا اوائل مردادماه خبر داد.

دکتر شهرام لک اظهار کرد: باتوجه به نزدیک‌شدن به ایام ماه مبارک رمضان و برای رفاه حال دانشجویان با تصمیم سازمان مرکزی و معاونت آموزشی دانشگاه، زمان برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به اواخر تیرماه یا اوائل مردادماه موکول شد.

وی با اشاره به وجود حدود 50 رشته دکتری تخصصی غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، افزود: آزمون جامع برای رشته‌هایی که زمان برگزاری آن‌ها پس از روز شنبه، ششم خردادماه اعلام شده است، بنا به این تصمیم لغو و این آزمون‌ها در زمان دیگری برگزار می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: آزمون آن‌دسته از رشته‌های دکتری که مطابق زمان‌بندی تا 6 خردادماه مشخص شده‌اند، در زمان اعلام‌شده برگزار خواهد شد. هرساله آزمون جامع دانشجویان دکترای تخصصی رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه در نیمسال دوم، در بازه زمانی 15 اردیبهشت‌ماه تا 15 خردادماه برگزار می‌شد که امسال این زمان‌بندی تغییر کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار