تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۴۷۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص نتایج انتخابات شورا:
آراء قطعی شورای شهر اهواز پس از رفع مغایرات‌ها توسط هیات نظارت اعلام می‌شود
سرپرست فرمانداری اهواز درخصوص زمان اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان، با بیان اینکه آراء غیرقطعی تجمیع‌شده به هیات نظارت شهرستان ارائه شده است، گفت: پس از رفع مغایرت‌ها توسط هیات نظارت، آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید
سرپرست فرمانداری اهواز درخصوص زمان اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان، با بیان اینکه آراء غیرقطعی تجمیع‌شده به هیات نظارت شهرستان ارائه شده است، گفت: پس از رفع مغایرت‌ها توسط هیات نظارت، آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 دکتر نبی‌الله خون‌میرزائی درباره نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: آراء غیرقطعی تجمیع‌شده صندوق‌های اخذ رای این انتخابات به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده، هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است.

وی عنوان کرد: هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

خون‌میرزائی ادامه داد: در تعدادی صندوق نیز آراء دارای خدشه، اشکال، خطخوردگی و تعرفه‌های اسکن‌شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که درحال بررسی دقیق‌تر و شمارش دقیق‌تر هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: بنابراین فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از آنکه هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت‌ها رفع شدند، این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

خون‌میرزائی افزود: داوطلبان انتخابات شورا پس از اعلام آگهی به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آن آرا، به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند و این فرصت اعتراض محفوظ و قانونی است و از روز انتشار آگهی به مدت 2 روز وجود خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار