تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۷۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن حامیان روحانی در آبادان با عنوان وحدت و شادی
جمعی از حامیان و هواداران حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب در آبادان، شامگاه دوشنبه جشن پیروزی کاندیدای خود را در تالار مهر این شهر برگزار کردند
 جمعی از حامیان و هواداران حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب در آبادان، شامگاه دوشنبه جشن پیروزی کاندیدای خود را در تالار مهر این شهر برگزار کردند.


پیروزی دوباره حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری موجب شد تا جمعی از مردم آبادان در حرکت خودجوش، شامگاه شنبه هفته جاری این پیروزی را جشن بگیرند.

در جشن مردمی شامگاه شنبه در آبادان، بیش از صدها شهروند و جمعی از هواداران حسن روحانی در شهرستان آبادان استان خوزستان از حدود ساعت 19 شنبه تا پاسی از شب با حضور در مقابل ستاد حجت الاسلام حسن روحانی در خیابان شهید منتظری(شاهپور) این شهر جشن و شادمانی به راه انداختند.

حامیان روحانی در آبادان پیگیر برگزاری جشنی با حضور حامیان و هواداران حجت الاسلام حسن روحانی و اعضای ستاد وی در این شهر بودند که پی از کسب مجوز لازم، برگزاری این جشن در تالار مهر آبادان اطلاع رسانی شد.

خودروهای حامیان رئیس جمهوری که بخش عمده آن را جوانان تشکیل می دادند، تصاویر وی را بر روی خودروهای خود نصب کرده و بادکنک هایی به رنگ بنفش با خود داشتند.

صندلی های پیش بینی شده تالار مهر به عنوان محل پیش بینی شده برای برگزاری این جشن که قرار بود ساعت 21 شامگاه دوشنبه برگزار شود، خیلی زودتر از تصور همگان از سوی میهمانان پر شد.

جمعیتی که خود را برای حضور در این جشن به این سالن 360 نفری رسانده بودند مجبور شدند تا پایان مراسم سرپا بایستند، موضوعی که بارها از سوی برگزار کنندگان مراسم، از تریبون اعلام شد و آنان را به معذرت خواهی از شهروندان واداشت.


طباطبایی رئیس ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی نیز در سخنانی در جمع هواداران روحانی در خصوص کمب.د جا معذرت خواهی کرد و گفت:پس از پیگری های فراوان، مجوز برگزاری این جشن در تالار مهر صادر شد.

حضور جوانان آبادانی با پرچم و دستبندهای بنفش و شرکت جمعی از اعضای خانواده ها در این مراسم و سر دادن سرود 'یار دبستانی من، دوباره ایران، ای ایران ای مرز پر گهر و پخش کلیپ هایی از سفرهای تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی به این جشن شور و نشاط خاصی داده بود.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با سر دادن شعارهای ' در بهار روحانی جای هاشمی خالی'، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشته و شعارهای 'سلام بر روحانی' سر دادند.

' ناصر ندیمی 'شاعر پر آوازه کشورمان نیز با حضور در جمع هواداران و حامیان حجت الاسلام روحانی در آبادان، شعر و سورده خود را با عنوان ' هوای داغ بندر کش' را قرائت کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان نیز در سخنانی در این جشن با تبریک پیروزی دوباره حجت الاسلام روحانی در رقابت های دوازدهمین دوره رئیس جمهوری، گفت:رقابت اصلاح طلبان با اصولگرایان بر خلاف تصور آنها، رقابت بین ایمان و کفر نیست بلکه ما دو جناح هستیم که در یک نظام مردمسالار با یکدیگر رقابت می کنیم.

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر اینکه اسلام مخالف شادی و نشاط نیست، افزود:دولت یازدهم با وجود همه مشکلات، عملکرد قابل دفاعی داشت و مردم نیز به تداوم این مسیر رای دادند.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دولت دوازدهم به مطالبات مردم به ویژه جوانان، تصریح کرد:امیدواریم پیام و خواسته جوانان بیش از پیش از سوی همه ارکان نظام شنیده شده و در راستای تحقق مطالبات گام برداشته شود.

پخش کلیپ بسیار زیبای دوباره ایران با صدای حجت اشرف زاده در پایان این مراسم نیز مورد توجه حاضران قرار گرفت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.

حسن روحانی در این انتخابات با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای و کسب بیش از 57 درصد آراء به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

ابراهیم رئیسی نیز 15 میلیون و 786 هزار و 449 رای (38.5 درصد آرا ) را کسب کرد.

سید مصطفی میرسلیم 478 هزار و 215 رای و سید مصطفی هاشمی طبا 215 هزار و 450 رای را کسب کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار