تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۷۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
کاندیداهای معترض انتخابات شورا به هیات نظارت شکایت کنند
کاندیداهایی که به روند انتخابات شورای شهر آبادان معترض هستند، می‌توانند به‌صورت قانونی اعتراض خود را به هیأت نظارت اعلام کنند تا این اعتراض‌ها بررسی شود
نماینده مردم آبادان، اروندکنار، چوئبده در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهایی که به روند انتخابات شورای شهر آبادان معترض هستند، می‌توانند به‌صورت قانونی اعتراض خود را به هیأت نظارت اعلام کنند تا این اعتراض‌ها بررسی شود.

عامر کعبی با اشاره به اعتراض تعدادی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان نسبت به نتایج اعلام‌شده، اظهار کرد: این کاندیداها باید مطابق روال قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند؛ همچنین هیأت نظارت نیز باید به شکل جدی این اعتراضات را بررسی کند.

کعبی افزود: اعتراض و دغدغه این کاندیداها برای ما بسیار قابل احترام است و باید توسط هیأت نظارت بر انتخابات به‌صورت دقیق بررسی و پیگیری شود . با توجه به مذاکراتی که با فرماندار ویژه شهرستان آبادان و هیأت نظارت داشتم، از آن‌ها خواستار رسیدگی به این اعتراضات بر اساس روال قانونی شدم.

وی تصریح کرد: اعتماد و اطمینان مردم نسبت به صیانت از آراء مأخوذه آن‌ها نباید ذره‌ای خدشه‌دار شده و باید به‌دقت خطا یا هرگونه مشکلی در روند شمارش آراء بررسی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به همه نامزدهای معترض توصیه می‌کنیم که جهت پیگیری اعتراضات خود به‌صورت جدی از طریق مراجع قانونی اقدام و از هرگونه اظهارنظر فراقانونی پرهیز کنند.

کعبی گفت: امیدوار هستیم که هیأت عالی نظارت بر انتخابات خوزستان با بررسی و پیگیری اعتراضات، نگرانی کاندیداهای معترض را هر چه سریع‌تر برطرف کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار