تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خالدی در تذکر شفاهی؛
هشدار نسبت به واردات ماهی تیلاپیا از کشور چین
عضوکمیسیون انرژی مجلس ضمن هشدار به واردات ماهی تیلاپیا از کشور چین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد به این موضوع رسیدگی شود
عضوکمیسیون انرژی مجلس ضمن هشدار به واردات ماهی تیلاپیا از کشور چین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد به این موضوع رسیدگی شود.

محمد خالدی سردشتی درنشست علنی امروز (سه شنبه، 2 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با یادآوری پیروزی مردم در انتخابات اخیر گفت: انتظار می‌رود در شرایط فعلی دولت برنامه‌های قوی‌تر و جدی‌تری برای رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری مانند آب شرب، کشاورزی و مسائل بهداشتی داشته باشد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور گفت: آقای رحمانی فضلی مورخ 17/2/96 در روستای "سید محمد" بخش "منج "توابع شهر "لردگان" سیل ویرانگری اتفاق افتاد که متأسفانه 4 نفر از مردم این منطقه را با خود برد هرچند تمامی مسئولان استانی و شهرستانی اهتمام خود را برای رسیدگی به کار بردند؛اما این سیل خسارات جانی و مالی بسیاری را به بار آورد که تقاضا می‌شود مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد:متأسفانه در گزارش امروز کمیسیون نامی از سیل لردگان برده نشد که واقعا این موضوع جای تأسف دارد، انتظار داریم به این موضوع رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی گفت: متأسفانه از کشور چین در تمامی حوزه‌ها واردات بی رویه داریم در حالی که این واردات به حوزه شیلات هم کشیده شده است و امروزه ماهی تیلاپیا آخرین تحقیقات علمی نشان می‌دهد؛بسیار مضر است از کشور چین بدون مجوز به کشور وارد شده است که ضرر و زیان جبران ناپذیری را به حوزه شیلات وارد کرده است که انتظار می رود این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار