تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۷۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلیغ ۲۷۵ روحانی مستقر در مناطق محروم خوزستان
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان از فعالیت های تبلیغی ۲۷۵ روحانی مستقر در روستاها و مناطق محروم خبر داد
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان از فعالیت های تبلیغی ۲۷۵ روحانی مستقر در روستاها و مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخوزستان،حجت الاسلام مهدی علیزاده، گفت: در روستاهای استان 275 مبلغ مشغول به کار تبلیغ امور دینی هستند که در ماه مبارک رمضان براساس شرح وظایف به فعالیت های بیشتر تبلیغی از قبیل کرسی های تلاوت قرآن که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، می پردازند.تبلیغ ۲۷۵ روحانی مستقر در روستاها و مناطق محروم خوزستان

وی با تشریح برنامه کرسی تلاوت اظهار داشت: بنا داریم کرسی های تلاوت را در روستاها و مناطق حاشیه در طول سال به مدت یک جلسه در ماه برگزار کنیم.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان در رابطه با تاریخ نام نویسی مبلغان و اعزام آنان خاطرنشان کرد: نام نویسی تا فردا ادامه خواهد یافت و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مبلغان در محل تبلیغ استقرار خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مبلغان بومی هستند، افزود: با توجه به درخواست مناطق و قومیت های متفاوت در استان فقط از مبلغان بومی استفاده خواهیم کرد.

حجتالاسلام علیزاده با تشریح نحوه فعالیت های مبلغان خاطرنشان کرد: فعالیت های مبلغان بیشتر در رابطه با مسائل معنوی و تهذیبی از قبیل مباحث قرآنی است.
:
:
:
آخرین اخبار