تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال فرهنگیان از 10 خرداد
فرهنگیان استان می‌توانند درخواست انتقال خود را از دهم خردادماه 96 با ورود به سامانه ثبت کنند
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان از ابلاغ شیوه‌نامه نقل و انتقالات برون‌استانی فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان استان می‌توانند درخواست انتقال خود را از دهم خردادماه 96 با ورود به سامانه ثبت کنند.

 محمد تقی‌زاده با اشاره به آمار نقل و انتقالات خارج از استان در سال گذشته عنوان کرد: بالغ‌بر 2 هزار و 706 نفر در سال 95 متقاضی خروج از استان بودند که از این تعداد 985 نفر به خارج از استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: از تعداد 985 انتقالی سال گذشته تعداد 388 نفر به‌صورت انتقال دائم و مابقی به‌صورت موقت منتقل شدند.

تقی‌زاده با اشاره به بندهای این شیوه‌نامه، عنوان کرد: از مهم‌ترین بندهای این دستورالعمل می‌توان به شرایط لازم برای درخواست انتقال، زمان‌بندی ثبت‌نام و تبصره‌های مختلف اشاره کرد. فرهنگیانی که متقاضی انتقال به خارج از استان هستند باید حداقل 5 سال سابقه تدریس تمام‌وقت داشته و همچنین دارای وضعیت استخدامی پیمانی یا رسمی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین در خصوص شرایط متقاضیان انتقال گفت: افرادی که هنوز متعهد به خدمت هستند، مجاز به ثبت‌نام نیستند. افراد دارای بیماری‌های صعب‌العلاج با داشتن سه سال سابقه خدمت و به شرطی که در استان امکان مداوا نباشد، می‌توانند به‌صورت موقت درخواست خروج از استان بدهند.

شیوه‌نامه نقل و انتقالات خارج استان برای اجرا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است و فرهنگیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه http://www.hrm.medu.ir.com ثبت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار