تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۷۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سوم خرداد؛
همایش «تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس» در خرمشهر برگزار شد
همایش علمی تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد
همایش علمی تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر شامگاه سه شنبه همایش علمی تحت عنوان «دستاوردهای عملیات بیت المقدس» در آمفی تئاتر شهید چمران دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

در این همایش که با حضور سرهنگ ثامر چنعانی مدیر مرکزفرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، ناخدایکم نادر حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان، رئیس و برخی اعضای هئیت علمی و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد؛ راویان دوران دفاع مقدس با بیان رویدادهای هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس به بیان نقش و اهمیت این اتفاقات و تاثیر آنها پرداختند.

ثامر چنعانی مرکزفرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در این همایش با تاکید بر اتحاد جهان استکبار علیه ایران در دوران جنگ تحمیلی، مقاومت با دست خالی را یک کار خارق العاده و نتیجه مدیریت مدبرانه امام راحل دانست.

در ادامه این مراسم سجاد پاک گوهر رئیس و نجلا درخشانی معاون اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آبادان و خرمشهر به ارائه مقاله علمی با محوریت بناها و آثار بازمانده از جنگ  پرداختند و بر لزوم صیانت از این آثار و بناها با توجه به هویت معنوی و فرهنگیشان تاکید کردند.

در ادامه این مراسم نمایشگاه نقاشی «سال های عاشقی» برگرفته از آثار نقاشی با موضوع دفاع مقدس و حماسه در نگارخانه شهریار این شهرستان افتتاح شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار