تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۷۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صبحگاه عمومی و نیروهای مسلح در خرمشهر برگزار شد
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه عمومی و نیروهای مسلح با حضور استاندار خوزستان و خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا برگزار شد
 به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه عمومی و نیروهای مسلح با حضور استاندار خوزستان و خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا برگزار شد.

 در صبح روز سوم خرداد، تجمع عمومی بزرگداشت سوم خرداد با حضور عموم مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در محوطه مسجد جامع برگزار شد.

استاندار خوزستان در این مراسم از اختصاص ۲۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه خوزستان خبر داد و اظهار کرد: ۲۴ هزار میلیارد تومان برای بحث های مختلف از جمله زیرساخت های فاضلاب، لایروبی اروند، ریزگردها پیش بینی شده است

غلامرضا شریعتی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر به نقش دولت در سازندگی شهرستان های خرمشهر اشاره کرد و گفت: دولت اقدامات قابل توجهی در بحث زیرساخت ها انجام داده است و تثبیت منطقه آزاد می تواند سبب توسعه بیشتر باشد.

وی با گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر به روزهای زمان پیامبر شباهت دارد چرا که در هر دو دوران تعداد کم در مقابل نیروهای بسیار ظلم، قرار داشتند.

استاندار خوزستان این فتح و پیروزی را نشانه لطف خداوند به رزمندگان دانست و افزود: مقابله در مقابل استکبار باعث شده که در مقابل تحریم هاو مشکلات ایستادگی کنیم و دست نیاز دراز نکنیم.

وی به برگزاری انتخابات اخیر اشاره و بیان کرد: این انتخابات تجلی مردم سالاری پایدار، مستحکم کردن امنیت ملی و ارتباط ملت، ملت و مردم بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار