تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۷۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه غدیر اهواز به مجموعه‌فرهنگی‌ورزشی تبدیل‌می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه‌اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر اهواز، جهت حفظ و نگهداری این ورزشگاه خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه‌اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر اهواز، جهت حفظ و نگهداری این ورزشگاه خبر داد.

افشین حیدری اظهار کرد: ‌پیرو سفر وزیر ورزش به استان خوزستان و با پیشنهاد من و باتوجه به این‌که ورزشگاه غدیر اهواز یکی از سرمایه‌های مهم استان است و حفظ و نگهداری آن از دغدغه‌ همیشگی فوتبال‌دوستان خوزستانی می‌باشد، قرار شد در ساختار تشکیلاتی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، یک اداره جدید تحت عنوان مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر تاسیس شود.

وی ادامه داد: این موضوع با موافقت آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش نیز همراه و قرار شد به‌زودی کارهای مربوط انجام شود و یک نفر هم به عنوان مدیر این مجموعه فعالیت خود را آغاز کند. بحث نگهداری، راه‌اندازی هتل ورزشگاه و سایت‌های مدنظر، از جمله ایده‌هایی است که مدیریت جدید مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برعهده می‌گیرد و آن‌ها را اجرایی خواهد کرد. این مجموعه مانند مجموعه ورزشی آزادی تهران خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ورزشگاه غدیر اهواز سرمایه استان است و نیاز به نگهداری دارد و اشتباهی که از گذشته داشته‌ایم، این بوده که نگاه‌مان به این ورزشگاه به عنوان یک پروژه بوده است، درحالی که به این صورت نیست و ورزشگاه غدیر سرمایه مردم خوزستان است و با پول همین مردم ساخته شده است و حالا باید برای آن، محتوا و برنامه تعریف کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌با توجه به نزدیک بودن این ورزشگاه به مناطق حاشیه‌ای، بحث راه‌اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی در این ورزشگاه نیز یکی از اولویت‌های ما است و ان‌شاءالله با روی کار آمدن مدیریت جدید، به انجام می‌رسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار