تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۴۷۱۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرد و غبار در شهرهای مرزی خوزستان/ کاهش دید افقی در آبادان و خرمشهر به 400 متر
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق مرزی استان گفت:‌ در حال حاضر در پی وقوع گرد و غبار قدرت دید افقی در آبادان و خرمشهر به 400 متر کاهش یافته است
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق مرزی استان گفت:‌ در حال حاضر در پی وقوع گرد و غبار قدرت دید افقی در آبادان و خرمشهر به 400 متر کاهش یافته است.

کوروش بهادری اظهار کرد: براساس اطلاعیه‌ای که دیروز صادر کردیم از ظهر امروز به علت ورود توده گرد و غبار از کشور عراق به خوزستان انتظار کاهش دید در شهرهای مرزی نظیر آبادان، ‌خرمشهر،‌ شادگان،‌ ماهشهر، بستان و همچنین بخشی از اهواز را داشتیم.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر به علت ورود این توده و وقوع پدیده گرد و غبار دید افقی در آبادان و خرمشهر به 400 متر کاهش یافته است. اکنون دید افقی در اهواز پنج کیلومتر و در بستان چهار کیلومتر است ولی تا یک ساعت دیگر این توده به اهواز نیز می‌رسد و پیش بینی می‌شود دید افقی را در اهواز به 2 کیلومتر برساند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا اواخر امشب شاهد تداوم پدیده گرد و غبار در مناطق مرزی استان و همچنین بخشی از اهواز خواهیم بود اما این پدیده موقت و ناپایدار و گذرا است؛ همچنین به علت معلق ماندن این ذرات در هوا انتظار می‌رود که فردا نیز کیفیت هوا در این مناطق پایین باشد.

بهادری گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و امیدیه با 42 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 18 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 25 تا 42 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیرضا عبادی
|
GERMANY
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
1
خدایی این ریز گرده اگه قدیما خاک الک کردیه ببین این همون زمانیه که داری خاک الک می کنی ها و خاک بلند میشه تو سرو صورتت میگن ریزگرد بابا این بمب خاکه این خاک اندر خاکه دیگه از گرد و خاک هم گذشته خوب خانم ابتکار کجا تشریف دارن جناب رئیس جمهور کجا تشریف دارن که میگن من برای خوزستانیها گریه کردم حتمآ از اشک شوق فلاکت و بدبختیهاشون روده بر شدیه آقای روحانی/ توی بازار ماسک میزنن اون هم خودمون رو با این ماسکها مسخره کردیم چون خاک از همه طرفش داخل میشه وقتی برداشتیش پره های بینی تو با دو انگشت بگیر بکش ببین چیه تو انگشتات جمعه از این ماسکها نزنید. بابا ماسک فقط ماسک ضد شیمیایی بیارید برامون آقای روحانی خودمون پولش رو میدیم می خریم از دلا لاتون تو رو خدا به من مفلوک خوزستانی رحم کنید به زن و بچه ام رحم کنید
خوزستانی
|
GERMANY
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
1این وضعیت هوای ماست که نمیشه نفس کشید 2وضعیت آب که بدتر همه بشکه بدست دنبال آب شرین میگردیم ی روز اب فروش نیاد وضع ما اسف باره 3وضعيت اشتغال هم معلومه 10 به 1 ده تا بيكار يکی سر کار یا فلافل میفرشه یا اب
همینک وضعیت ثروتمندترین استان کشور ....حسبی الله
:
:
:
آخرین اخبار