تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۴۷۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام نتایج انتخابات شورای اهواز به پنج شنبه موکول شد
نتایج آراء شورای شهر پنجشنبه چهارم خرداد منتشر می شود
خوزنیوز: سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز از منتشر شدن نتایج آراء شورای شهر در روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز؛ دکتر نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به اعلام نتایج شورای شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه هیات نظارت درحال تطبیق و انجام بررسی های لازم است، علیرغم اعلام قبلی، نتایج فردا پنجشنبه چهارم خرداد ماه منتشر می شود.

وی افزود:امیدواریم تا پایان شب کار تطبیق و بازشماری تمام شود، و ان شاءا... پس از تایید آمار بوسیله هیات نظارت،در روز پنجشنبه اعلام همگانی خواهد شد و پس از آن،اعتراضات داوطلبین دریافت و بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حق اعتراض همچنان محفوظ است افزود: داوطلبان  انتخابات شورا پس از اعلام نتایج به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آرا انتخابات به هیات نظارت شهرستان تسلیم کنند.

دکتر خون میرزائی با بیان اینکه کار بازشماری و تطبیق با دقت تمام ادامه داد،افزود:درحال حاضر در یک سایت مجموعه دستگاه ها با حضور هیات های اجرایی،نظارت،بازرسی و هیات عالی نظارت انتخابات شوراها،زیر نظر دوربین های مدار بسته در حال بازشماری وتطبیق هستند و قطعا آراء قطعی وصحیح به اطلاع مردم و داوطلبان خواهد رسید.

 دکتر خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پایان افزود:لازم می دانم ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و پشتیبانان اجرای انتخابات؛ به صورت ویژه از مردم شریف و داوطلبین ارجمند و گرانمایه ی اهوازی سپاس گزاری کنم،که اعتمادشان به هیئت های اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات را تداوم و افزایش دادند و اجازه دادند در فضایی مناسب، ارزیابی و بررسی دقیق تری روی صندوق ها بعمل آوریم.
:
:
:
آخرین اخبار