تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۷۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه:
ایذه به عنوان قطب کشتی فرنگی کشور خانه کشتی ندارد
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ورزش ایذه پتانسیل‌های زیادی دارد و از همین بابت حمایت‌های مسئولان را می‌طلبد
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ورزش ایذه پتانسیل‌های زیادی دارد و از همین بابت حمایت‌های مسئولان را می‌طلبد.

 هوشنگ حاتمی در حاشیه مسابقاتکشتی فرنگی لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در تمامی رده‌های سنی کشتی فرنگی ایذه نزدیک به 10 ملی پوش و 500 کشتی گیر بیمه شده دارد کمبود خانه کشتی در ایذه مشهود است که امیدوار هستیم با پیگیری‌های نماینده ایذه در مجلس دهم هرچه زودتر کلنگ این خانه کشتی زده شود.

وی در ادمه افزود: انتظار می‌رود با راه افتادن خانه کشتی نسبت به تجهیز تنها سالن مسابقه این شهرستان نسبت به وسایل سرمایشی و گرمایشی و تجهیز این سالن همکاری و اقدام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به استقبال پر شور تماشاگران از این مسابقات عنوان کرد:از تماشاگرانی که امروز در سالن برای تشویق کشتی گیران حضور پیدا کردند نیز تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که در مسابقات آتی هم این استقبال به وجود آید.

حاتمی با اشاره به اینکه کشتی فرنگی ایذه از قطب‌های کشور به شمار می‌رود، افزود: در شهرستان ایذه جوانان مستعدی از همه رشته‌های ورزشی به ویژه کشتی فرنگی وجود دارد و اما از لحاظ امکانات ورزشی در محرومیت به سر می‌برند که امیدوار هستیم مسئولان نگاه ویژه‌ای به این ورزشکاران داشته باشند تا اینکه افتخاراتی برای کشور عزیزمان کسب کنند.

وی درباره برگزاری این مسابقات در شهرستان ایذه گفت: همه پتانسیل و ظرفیت را برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقه به کار گرفتیم و در آخر از نیروهای انتظامی، فوریت‌های پزشکی و کلیه ارگانهایی که ما را در هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌های یاری کردند قدردانی می‌کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار