تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۸۰ مهدکودک میزبان المپیاد جوانه های هلال خوزستان
المپیاد جوانه های هلال در ۲۸۰ مهدکودک استان به صورت آزمایشی و همزمان برگزار می شود
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: المپیاد جوانه های هلال در ۲۸۰ مهدکودک استان به صورت آزمایشی و همزمان برگزار می شود.

علی پهلوان در ارتباط با المپیاد جوانه های هلال اظهار کرد: المپیاد جوانه های هلال احمر طرحی است که به منظور آشنایی نوآموزان با تاریخچه جمعیت هلال احمر و نهضت جهانی صلیب سرخ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ۶ شهر استان به صورت آزمایشی اجرا می شود، افزود: ۲۸۰ مهدکودک و پیش دبستانی زیر نظر آموزش و پرورش و بهزیستی هستند که در این طرح با هلال احمر همکاری می کنند. ضمن اینکه المپیاد جوانه های هلال در سال جرای در تمام مهدهای کودک استان اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی را باید از سنین پایین شروع کرد، گفت: آشنایی با روش‌های پناه‌گیری و خروج امن در زمان بروز بحران‌ها، سوانح و حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری و توسعه فرهنگ خودامدادی از دیگر اهداف برگزاری المپیاد جوانه‌ها است.

پهلوان ادامه داد: المیپاد جوانه های هلال باعث افزایش توانمندی کودکان و کاهش آسیب پذیری آنها در برابر مخاطرات طبیعی می شود.

وی در خصوص میزان استقبال از این طرح در مهدهای کودک خوزستان بیان کرد: تاکنون که این برنامه در چهار شهر استان برگزار شده استقبال بسیار عالی و خروجی آن هم بسیار خوب بوده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: همین نکته به مت کمک می کند تا جامعه ایمن تری در حال حاضر برای کودکان و در آینده برای بزرگسالان داشته باشیم و کودکان هم در آینده مدرس و مبلغ همین طرح می شوند.

پهلوان در پایان با اشاره به نحوه برگزاری المپیاد جوانه های هلال در مهدهای کودک گفت: ما در مهدهای کودک کانون غنچه ها را داریم که فعالیت می کنند که در زمینه برگزاری المپیاد هلال اعتباری به آنها اختصاص داده شده است.
:
:
:
آخرین اخبار