تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۴۷۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل بیمه سلامت خبرداد:
۱.۶ میلیون بیمه شده رایگان تحت پوشش بیمه سلامت در خوزستان
مدیر عامل بیمه سلامت از وجود یک میلیون و ۶۰۰ بیمه شده رایگان بیمه سلامت در خوزستان خبر داد
مدیر عامل بیمه سلامت از وجود یک میلیون و ۶۰۰ بیمه شده رایگان بیمه سلامت در خوزستان خبر داد.

 محمد جواد کبیر در آیین افتتاحیه ساختمان اداره بیمه سلامت خرمشهر اظهار کرد: جمعیت خوزستان چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است که از این تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر  تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل بیمه سلامت، شمار افراد تحت پوشش بیمه سلامت در خرمشهر را ۷۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: خرمشهر ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۷۸ هزار نفر تحت پوشش هستند.

وی افزود: از ۷۸هزار نفر، ۴۶ هزار نفر در مناطق روستایی، ۲۰ هزار نفر بیمه همگانی و هفت هزار نفر نیز بیمه کارکنان دولت و سه هزار نفر هم بیمه شده بیمه سلامت اقشار هستند.

کبیر، شمار بیمه شدگان رایگان در خرمشهر را ۶۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: سال گذشته ۶ میلیارد تومان برای تامین بیمه شدگان خرمشهر اعتبار صرف شده است.

وی این تعداد از بیمه شدگان رایگان را نشان دهنده وضعیت نامناسب این شهرستان دانست و گفت: خرمشهر ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دارد و این نشان دهنده شکل گرفتن افق توسعه در شهرستان است اما با جمعیت واقعی و زیرساخت های درست فاصله بسیار دارد.

مدیر عامل بیمه سلامت بر لزوم توجه به استان های درگیر با جنگ تحمیلی تاکید و اظهار کرد: اعتقاد بسیاری وجود که استان هایی حاشیه غربی که در دفاع مقدس متحمل مشکلات بسیار شدند به ویژه خوزستان که متحمل عوارض پس از جنگ است باید توجه ویژه کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار