تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۷۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبرداد:
فعالیت ۸ آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد در شادگان
هشت آموزشگاه فنی و حرفه ای در شهرستان شادگان فعالیت می کنند و به آموزش های متنوع به هنرجویان اقدام می کنند
معاون فرماندار شادگان گفت: هشت آموزشگاه فنی و حرفه ای در شهرستان شادگان فعالیت می کنند و به آموزش های متنوع به هنرجویان اقدام می کنند.

نعمت اله آلبوغبیش شامگاه چهارشنبه، درمراسم افتتاحیه یک آموزشگاه خیاطی اظهار کرد: مقدمه اشتغالزایی، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای است که باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به نرخ بیکاری شهرستان و تاکید بر ضرورت آموزش حرفه های مورد نیاز به متقاضیان، اظهار کرد: لازمه کارآفرینی و ایجاد اشتغال، توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای است.

وی با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: دراین روز مهم سه افتتاحیه شامل جایگاه عرضه سوخت، مجموعه ورزشی ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج و آموزشگاه خیاطی فنی و حرفه ای آزاد ویژه خواهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آلبوغبیش یادآور شد: در آموزشگاه خیاطی، حرفه های مانتو دوزی، نازک دوزی، شلوار دوزی، الگو سازی به روش حجمی و الگوسازی و برش کار لباس زنانه (تک دوزی) به شکل حرفه ای آموزش داده می شود.

معاون فرماندار شادگان ابراز امیدواری کرد: با افزایش مهارتها و حرفه های فنی که توسط آموزشگاههای آزاد دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش داده می شود گام اساسی در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال دراین شهرستان برداشته شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار