تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۷۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تغییر نام یا وصل تلفن بدون حضور مالک
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تلاش برای ساده‌سازی ارائه خدمات مخابرات، از حذف حضور مالک برای تغییر نام خط تلفن و وصل کردن یک‌طرفه تلفن‌هایی که به علت بدهی به‌صورت دوطرفه قطع شده بودند خبر داد
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تلاش برای ساده‌سازی ارائه خدمات مخابرات، از حذف حضور مالک برای تغییر نام خط تلفن و وصل کردن یک‌طرفه تلفن‌هایی که به علت بدهی به‌صورت دوطرفه قطع شده بودند خبر داد.
 
داوود زارعیان با اشاره به ساده‌سازی ارائه خدمات برای دفتر امور مشترکان مخابرات اظهار کرد: ساده‌سازی خدمات در چند حوزه وجود دارد. بخش اول که درخواست‌های زیادی در مورد آن وجود داشت، مساله‌ نقل و انتقال تلفن بود. این کار در گذشته با حضور مالک انجام می‌شد اما ما در طرح ساده‌سازی حضور مالک را حذف کردیم.
 
وی ادامه داد: به این ترتیب هر کس در هر مکانی که تلفن را خریداری کرده اگر فقط در سند ذکر شده باشد، همکاران ما تلفن را به نام می‌زنند و اگر ذکر نشده باشد با ارائه سند و درخواست خریدار، این کار انجام می‌شود. این طرح در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته و تقریبا بیشتر مشترکانی که دارای مشکل بودند مراجعه کرده و تلفن را به نام خود ثبت کردند.
 
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به موضوع حذف مدارک اضافی در ثبت‌نام توضیح داد: بحث دیگر موضوع حذف مدارک اضافی است. ما تمامی مدارک از جمله کپی شناسنامه و سند و ... را که قبلا برای ثبت‌نام دریافت می‌کردیم، حذف کرده و اکنون ثبت‌نام با کپی کارت ملی انجام می‌شود. همچنین امکان ثبت‌نام از طریق پرتال به‌صورت غیرحضوری را فراهم کردیم که هم در حوزه تلفن ثابت و هم ADSL این طرح اجرا می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار