تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۲۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنج ایرانی ۱۲هزار تومان؛ گران‌تر نخرید!
در حال حاضر نرخ هر کیلو برنج با کیفیت طارم، هاشمی و دم سیاه ۱۲ هزار تومان، شیرودی ۸ و ندا ۷ هزار تومان است، از این رو تفاوت آشکار قیمت برنج در تهران را، دستگاه‌های مربوطه باید نظارت کنند
نائب رئیس انجمن برنج با اشاره به نرخ برنج ایرانی در شمال گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو برنج با کیفیت طارم، هاشمی و دم سیاه ۱۲ هزار تومان، شیرودی ۸ و ندا ۷ هزار تومان است، از این رو تفاوت آشکار قیمت برنج در تهران را، دستگاه‌های مربوطه باید نظارت کنند.

علی اکبریان گفت: با توجه به تغییر ذائقه ایرانی‌ها طی چند سال اخیر نسبت به مصرف و فراوانی برنج ایرانی در انبار‌ها افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

به گفته وی با توجه به فراوانی برنج ایرانی در کارخانه‌ها و آستانه فصل برداشت برنج دلیلی مبنی بر امتناع در عرضه وجود ندارد.

اکبریان با اشاره به نرخ برنج ایرانی در شمال گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو برنج با کیفیت طارم، هاشمی و دم سیاه 12 هزار تومان، شیرودی 8 و ندا 7 هزار تومان است، از این رو تفاوت آشکار قیمت برنج در تهران را، دستگاه‌های مربوطه باید نظارت کنند.

نائب رئیس انجمن برنج از سرانه مصرف 36 کیلو برنج خبر داد و گفت: براساس آمار تولید داخل سالانه نیازمند واردات 800 هزارتن برنج با کیفیت و مناسب سفره‌های ایرانی هستیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار