تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
فیبر نوری خانگی در آبادان افتتاح شد
اولین نمونه فیبر نوری خانگی در منزل شهید حیاتیان آبادان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد
اولین نمونه فیبر نوری خانگی در منزل شهید حیاتیان آبادان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

کمال رضایی مدیر فناوری اطلاعات منطقه آزاد اروند پیش از ظهر امروز در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین لینک فیبر نوری خانگی (FTTH) در منزل خانواده معظم شهدا افتتاح می کنیم.

وی افزود: این فیبر نوری حداقل سرعت ۵۰ مگابایت را به مشترکان خانگی می دهد و مزایای بسیاری دارد که استفاده از آن بسیار بهتر از شبکه های قدیمی است.

مدیر فناوری اطلاعات منطقه آزاد اروند در پایان تصریح کرد: این فیبر نوری بهترین جایگزین برای شبکه های مسی قدیمی و فرسوده است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز در این مراسم اظهار کرد: رئیس جمهور روز گذشته گفت شرمنده مردم خوزستان هستیم که حتی شعار زیبایی سرداده و می گفتند اگر هوا نداریم ولی هواتو داریم.

وی خطاب به مسئولان فناوری خوزستان در واکنش به وجود خط تولید شرکت موبایل جی. ال. ایکس در خرمشهر گفت: باید تلاش کنیم تا قیمت موبایل را ارزان دربیاوریم و در منطقه باعث اشتغالزایی هم می شود. قطعا اگر جدی پای کار بایستیم حمایت می کنیم.

واعظی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به تولید و اشتغال تأکید داشتند و در زمینه تولید باید از خودمان شروع کنیم. نمی شود که مقام معظم رهبری تأکیداتی داشته باشند و ما هر کاری خواستیم انجام دهیم؛ پس باید به افزایش تولید داخلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای داشته باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار